De fjerner jo ikke den lille, hvis de ikke mener der er et problem...
Min egen lillesøster har også boet på et lignende hjem i 4 måneder, fordi de muligvis ville fjerne drengen fra hende, hvilket de ikke gjorde....
Det her lyder måske lidt hårdt, men i min søsters tilfælde burde de måske have fjernet ham. Misforstå mig ikke, han er en super dejlig dreng og jeg vil ikke undvære ham i min familie og jeg elsker min søster meget højt og hjælper hvor jeg kan, men min søster er ikke en særlig god mor og nu hvor de ikke tjekker hende længere er hun blevet lidt mere ligeglad og det er min anden lillesøster på 17 der tager sig af ham...
Så uden og kende familien i den påtalte gruppe, så var det måske det rette og selvom hendes mor siger hun vil tage sig af drengen og hjælpe dem er det jo ikke nok. Hun er jo hverken mor eller far for den lille. Og så længe det er en frivillig tvangsfjernelse og hele familien må se ham er der jo store chancer for de får ham igen, når han er lidt større, vejer det han skal og reagerer på sine omgivelser, som sådan en lille jo også skal....
Anmeld