Hvad er jeres mening til dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. juli 2009

Diana...

www.facebook.com/group.php

Knus Diana

Hov det er ikke jeres mening til gruppen eller grupper på facebook men historien her.

Knus Igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

Bastian

Jeg har det rigtig svært med sådanne grupper. Fordi de er meget ensidige, og det er umuligt som udenforstående at finde op og ned på sådan en historie. Hvad er følelser, hvad er fakta osv. Jeg kunne ikke, med mindre jeg var personligt involveret, finde på at melde mig i en gruppe som den.

Anmeld

4. juli 2009

Tina2

Får også masser af invitationer til div grupper ang projekter, mennesker osv som jeg intet kender til, og hvor det på ingen måde har noget effekt at mit navn står i den gruppe......

Melder mig aldrig ind i dem. De grupper jeg er i er fordi jeg på en eller anden måde har noget at gøre med det, eller for sjov skyld- er fx i Olsen Banden fangruppe, fordi jeg elsker Olsen Banden og der ofte er div citater osv på væggen derinde, så den gruppe kigger jeg ofte på OG skriver der selv også:-)

Anmeld

4. juli 2009

Diana...

Bastian skriver:

Jeg har det rigtig svært med sådanne grupper. Fordi de er meget ensidige, og det er umuligt som udenforstående at finde op og ned på sådan en historie. Hvad er følelser, hvad er fakta osv. Jeg kunne ikke, med mindre jeg var personligt involveret, finde på at melde mig i en gruppe som den.

Nej heller ikke her, men nu var det ikke så meget gruppen men historien jeg mente?

Anmeld

4. juli 2009

LineD

Puha, jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes, hele historien lyder jo lidt som om alle andre end familien tager fejl... Men jeg er bare ikke af den opfattelse at kommune bare fjerner børn på den baggrund at de er liiidt bagud...

Ved ikke helt hvad jeg synes ...

Anmeld

4. juli 2009

Bastian

Diana... skriver:

Nej heller ikke her, men nu var det ikke så meget gruppen men historien jeg mente?

Igen det er svært at vurdere, når man får historien kun fra en side. Der er MANGE lignende grupper, og man skulle tro, at kommuner var ude efter at tvangsfjerne alle børn uden grundlag. Og det passer jo ikke. Der må være mere bag...

Anmeld

5. juli 2009

CGTN

De fjerner jo ikke den lille, hvis de ikke mener der er et problem...
Min egen lillesøster har også boet på et lignende hjem i 4 måneder, fordi de muligvis ville fjerne drengen fra hende, hvilket de ikke gjorde....

Det her lyder måske lidt hårdt, men i min søsters tilfælde burde de måske have fjernet ham. Misforstå mig ikke, han er en super dejlig dreng og jeg vil ikke undvære ham i min familie og jeg elsker min søster meget højt og hjælper hvor jeg kan, men min søster er ikke en særlig god mor og nu hvor de ikke tjekker hende længere er hun blevet lidt mere ligeglad og det er min anden lillesøster på 17 der tager sig af ham...

Så uden og kende familien i den påtalte gruppe, så var det måske det rette og selvom hendes mor siger hun vil tage sig af drengen og hjælpe dem er det jo ikke nok. Hun er jo hverken mor eller far for den lille. Og så længe det er en frivillig tvangsfjernelse og hele familien må se ham er der jo store chancer for de får ham igen, når han er lidt større, vejer det han skal og reagerer på sine omgivelser, som sådan en lille jo også skal....

Anmeld

5. juli 2009

Sweet1978

Det er selvfølgelig en ulykkelig historie, men man hører det jo bare tit. Og jeg ved fra min tid på kommunen at de kun griber ind når det er nødvendigt, så tror ikke vi får hele historien der.

Faktisk var der nogen klienter vi havde i andre afdelinger hvor vi kendte historien og ikke kunne forstår der ikke blev grebet ind, men det var så svære sager at ingen turde tage dem / havde overskud til det og det er jo omvendt også galt.

Anmeld

6. juli 2009

louisemik

CGTN skriver:

De fjerner jo ikke den lille, hvis de ikke mener der er et problem...
Min egen lillesøster har også boet på et lignende hjem i 4 måneder, fordi de muligvis ville fjerne drengen fra hende, hvilket de ikke gjorde....

Det her lyder måske lidt hårdt, men i min søsters tilfælde burde de måske have fjernet ham. Misforstå mig ikke, han er en super dejlig dreng og jeg vil ikke undvære ham i min familie og jeg elsker min søster meget højt og hjælper hvor jeg kan, men min søster er ikke en særlig god mor og nu hvor de ikke tjekker hende længere er hun blevet lidt mere ligeglad og det er min anden lillesøster på 17 der tager sig af ham...

Så uden og kende familien i den påtalte gruppe, så var det måske det rette og selvom hendes mor siger hun vil tage sig af drengen og hjælpe dem er det jo ikke nok. Hun er jo hverken mor eller far for den lille. Og så længe det er en frivillig tvangsfjernelse og hele familien må se ham er der jo store chancer for de får ham igen, når han er lidt større, vejer det han skal og reagerer på sine omgivelser, som sådan en lille jo også skal....

NØJ!!!!!!!!!!! <Hvor burde du bare skamme dig at du skriver sådan OFFENTLIGT om din søster, det kan man sku da ikke!!!!!!!!!!!!!!!! Håber virkelig hun læser dette indlæg for hendes egen skyld..........
Du har ikke engang børn selv også udtaler du dig sådan!!!!!!!!

Anmeld

6. juli 2009

Pige2009

Bastian skriver:

Jeg er enig, man hører altid kun sagen fra en side, så det er svært at danne sig et objektivt overblik. På baggrund af de oplysninger der er vil jeg ikke udtale mig.

Linda 26+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.