Væbnet røveri :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

Tak for Krammene allesammen

Og nej det er ikke en sjov situation, jeg og min kæreste havnede i igår

her er hvad der skete i grove træk :
Jeg er på vej ud af butikken, hvor der kommer en mand gående med en kæmpe kniv i hånd med spidsen mod mig, og jeg bakker jo så automatisk tilbage ind i butikken, men jeg forsøger at kalde på min kæreste, og manden truer mig jo så så han kan komme forbi mig, og går direkte til hende der sidder ved Kassen ( en ung pige på 16-17 år)
og begynder at truer hende til at udlevere penge, og min kæreste står lige ved siden af og ser det ikke, selvom jeg bliver ved med at kalde på ham og gøre tegn til at vi er nødt til at reagere, og her ser han kniven og siger så til manden at det er noget dumt noget det der, hvor manden så begynder at true min kæreste med kniven, og min kæreste reagere hurtigt og får så fat i hånden med kniven, og holder ham nede og prøver at få kniven ud af hånden på ham, hvor der så kommer en mand til og hjælper med at holde manden og få kniven fra ham, men det lykkedes ikke at få kniven fra ham, før en 3. mand kommer og få kniven fra manden.. og her går jeg så om til hende den unge ved kassen og trøster hende, og roser hende for at hun reagerede flot, og hun er selvfølgelig ked og chokeret over det der er sket.. vi venter i 20 min før politiet kommer ( vi bor i en by 20 km fra nærmeste politistation) og her er jeg stadig rolig, og svare på spørgsmålene da jeg er den eneste ud over kameraerne der har set alt, og da vi er afhørt, får vi lov til at kører hjem, og da jeg sætter mig i bilen, føler jeg at jeg får et slag i maven, og græder lidt..

Jeg er okay, men det er ikke helt gået op for mig endnu hvad jeg har været udsat for, og været vidne til

Puha, det har ikke været sen rat oplevelse.. Vildt at din kæreste turde sige noget til ham.. Super godt.. Og dejligt at der kom andre til undsætning..

Har du snakket med pigen efterfølgende? Kunne måske også være rart, for jer begge to at få snakket det igennem..

Stort knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

jydeinden

det er super vigtigt at du får snakket med nogen om det.. jeg har selv oplevet at en af mine nærmeste blev truet med en kniv, og selvom jeg ikke var ret gammel husker jeg det den dag idag (det var min far der blev truet af vores nabo).. jeg var vel maks 6 år gammel da det skete, men efterfølgende var jeg bange i nok lidt over et år, bange når manden ringede på døren, og bange når jeg skulle ud af døren. Så selvom det virker som sådan en lille ting for nogen så er det bestemt godt at få talt igennem og få sat ord på ens følelser og tanker.. håber du er okay

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Puha, det har ikke været sen rat oplevelse.. Vildt at din kæreste turde sige noget til ham.. Super godt.. Og dejligt at der kom andre til undsætning..

Har du snakket med pigen efterfølgende? Kunne måske også være rart, for jer begge to at få snakket det igennem..

Stort knus herfra

Har ikk snakket med hende men har snakket med butikschefen et par gange siden i aftes :/ men hun er stadig meget chokeret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.