Væbnet røveri :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

Moma

Som de andre skriver så sørg for at fortælle om det til andre mange gange. Gerne herinde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Moma

B&J skriver:

Ja hjernen regere anderledes først bagefter mig gik der et døgn før jeg opfattede jeg lige havde set et mord....

jeg er super ked af det du har oplevet og jeg er så glad for du har sagt ja til krisehjælp det er så vigtigt så man kan komme videre sender dig en masse kram og en masse tanker til dig

Puh ha da - må have været en rystende oplevelse. 

Anmeld

25. maj 2013

B&J

Lotus86 skriver:

Aii... Det lyder da godt nok forfærdeligt

det var det også det var skrækkeligt, jeg troede dagen efter jeg sagtens kunne tage tilbage til skoen men jeg kan slet ikke huske den dag når folk de siger de sumper jamen så gjorde jeg virkelig det jeg var helt væk så jeg blev hjemme i 14 dage og ja det var ikke smart da jeg var ved at tage min HG... og jeg fik så meget skældud fordi jeg var blevet hjemme og fortalte hvorfor det havde de ingen forståelse for .... så jeg valgte efter min HG at ryge på KH hjælp for at blive bygget op igen så der var jeg i et år for jeg havde brug for en god snak med en psykolog og bare slappe af...

Anmeld

25. maj 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Skriver li som anonym da jeg ikke vil have nogle skal snakke videre om det :/
Men oplevede igår et væbnet røveri da jeg var ude og handle, og blev os selv truet med kniven
Jeg reagere godt fint på det der, men kan godt mærke idag det påvirker mig lidt

Har takket ja til krisehjælp, men vil gerne snakke med andre om det

godt du får hjælp og taler om det... det hjælper

er selv blevet truet med pistol.. det er bare ikke sjovt

Anmeld

25. maj 2013

B&J

Moma skriver:

Puh ha da - må have været en rystende oplevelse. 

det var det ikke noget jeg ønsker for nogle mennesker

Anmeld

25. maj 2013

Babydreams

Anonym skriver:

Skriver li som anonym da jeg ikke vil have nogle skal snakke videre om det :/
Men oplevede igår et væbnet røveri da jeg var ude og handle, og blev os selv truet med kniven
Jeg reagere godt fint på det der, men kan godt mærke idag det påvirker mig lidt

Har takket ja til krisehjælp, men vil gerne snakke med andre om det

Blev selv i 2010 udsat for væbnet røveri, hvor det var mig der stod bag disken og blev truet!

Det er en forfærdelig episode - skriv pb hvis du ønsker det?

Sender en masse afsted til dig !

Anmeld

25. maj 2013

Lilje82

Det er aldrig sjovt, at opleve den slags. Men man skal som hovederegel huske, at det ikke er fordi ønkser at skade nogle fysisk, så længe man gør det de beder om, så er det som regel hurtigt overstået. Godt der ikke skete nogen noget, da de overmandede ham. det er neget normalt, man først reagere på oplevelserne bagefter, Men godt du har sagt ja til krisehjælp, det er utrolig vigtigt, at snakke om det. Men også vigtigt at forstå, at røveren ikke kom for at gøre nogen noget ondt, selvom det er en skræmmenede oplevelse.

Anmeld

25. maj 2013

KittyCatta

Har selv været udsat for et væbnet røveri to gange, senest i 2011. D er velkommen til at skrive privat til mig.n

Anmeld

25. maj 2013

KittyCatta

B&J skriver:

det var det ikke noget jeg ønsker for nogle mennesker

Det er så væmmeligt. Første gang jeg var udsat for røveri er for godt fire år siden. Det gik først rigtigt op for mig to dage senere, hvor jeg knækkede fuldstændig. Anden gang gik der otte måneder, før den egentlige reaktion kom Og jeg gik ned. Det sidder stadigvæk rigtigt dybt i mig.

Anmeld

25. maj 2013

B&J

KittyCatta skriver:

Det er så væmmeligt. Første gang jeg var udsat for røveri er for godt fire år siden. Det gik først rigtigt op for mig to dage senere, hvor jeg knækkede fuldstændig. Anden gang gik der otte måneder, før den egentlige reaktion kom Og jeg gik ned. Det sidder stadigvæk rigtigt dybt i mig.

ja er det ikke skrækkeligt kroppen reagerer så lang tid efter stedet for med det samme men mon ikke det er en måde kroppen overlever på... men den reaktion kroppen kommer med er så hård og møg hammer hårdt at komme videre...

efter det hvor der er situationer jeg ikke kan kontrollere jamen det er lige før jeg bryder sammen jeg skal holde styr på alt hvis jeg kan og det er blevet 80% være efter den episode fordi der gik det op for mig hvor lidt kontrol jeg enlig  havde og hvor meget jeg ønskede politiet ville komme første gang jeg ringede til dem

men håber du kommer oven på igen for 2 gange hold da op det jeg virkelig ked af at høre   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.