Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bobbles skriver: Jeg har også lige snakket med min. Hun ringede til mig forleden fordi jeg havde skrevet en mail til hende og der sagde hun at jeg mister hele min kontant hjælp når vi når 1 januar fordi min kæreste tjener for meget. Hun mente det var omkring de 22-23.000 man må tjene så skal man forsørges af den der er i arbejde.
Jeg har også lige snakket med min. Hun ringede til mig forleden fordi jeg havde skrevet en mail til hende og der sagde hun at jeg mister hele min kontant hjælp når vi når 1 januar fordi min kæreste tjener for meget. Hun mente det var omkring de 22-23.000 man må tjene så skal man forsørges af den der er i arbejde.
Det godt nok gået stærkt.
Skal ens kæreste så forsørge en ? Eller er det kun hvis man er gift ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er det 22000-23000 udbetalt eller ? Før skat
bobbles skriver: Tja vi må få det bedste ud af situationen Vi skal nok klare os der er bare ikke til så meget hygge som vi har været vant til men om ikke andet må jeg starte på en uddannelse så har vi da to indkomster
Tja vi må få det bedste ud af situationen Vi skal nok klare os der er bare ikke til så meget hygge som vi har været vant til men om ikke andet må jeg starte på en uddannelse så har vi da to indkomster
det var godt
Hvad så hvis man er under 25 år har et barn og bor sammen med kæresten, har deltids arbejde også men får supplerende hjælp fra kommunen.
Hvordan kommer det så til at se ud ?
Anonym skriver: Det godt nok gået stærkt. Skal ens kæreste så forsørge en ? Eller er det kun hvis man er gift ?
bobbles skriver: Nej samlevende bliver lige stillet med gifte personer.
Nej samlevende bliver lige stillet med gifte personer.
Okay. Men er det kun hvis man har en kæreste som tjener 28000 brutto og har et barn samme ?
Anonym skriver: Okay. Men er det kun hvis man har en kæreste som tjener 28000 brutto og har et barn samme ?
bobbles skriver: Hvis din kæreste tjener 23.000 kr før Skat skal han forsørge dig og dit barn
Hvis din kæreste tjener 23.000 kr før Skat skal han forsørge dig og dit barn
Synes jeg har hørt at det er 28000 hvis man har barn og 23000 hvis man har barn og 23000 hvis man ikk har
det lød lidt forvirrende. 23000kr uden barn og 28000 med barn
Anonym skriver: Synes jeg har hørt at det er 28000 hvis man har barn og 23000 hvis man har barn og 23000 hvis man ikk har
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128