Ny kh reform

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
28 svar
3 synes godt om
25. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej. 

jeg er lidt i tvivl her, er det blevet godkendt med den nye kh reform ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

B&J

Nej ikke i nu

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej ikke i nu

Okay. 

Jeg har nemlig lige mistet min dagpenge ret og er gravid i 3 måned også tænker jeg at hvis de nye regler træder i kraft så får man ikk så meget udbetalt som nu og jeg har ikk mulighed for at arbejde pga graviditet 

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Er der nogen som står i samme situation ? Og ved hvordan det hele hænger sammen

Anmeld

25. maj 2013

B&J

Anonym skriver:

Okay. 

Jeg har nemlig lige mistet min dagpenge ret og er gravid i 3 måned også tænker jeg at hvis de nye regler træder i kraft så får man ikk så meget udbetalt som nu og jeg har ikk mulighed for at arbejde pga graviditet 

hvis den træder i kræft er det først i år 2014 ellers ved jeg ikke så meget

Anmeld

25. maj 2013

bobbles

Jo den er trådt i kraft og gælder fra 1 januar! Man kan Google meget om det!

Anmeld

25. maj 2013

B&J

bobbles skriver:

Jo den er trådt i kraft og gælder fra 1 januar! Man kan Google meget om det!

Okay den er trådt i kraft, det har gået stærkt så, for 14 dage siden var den nemlig ikke der snakkede jeg med min sagsbehandler om den... men der kan man bare se

Anmeld

25. maj 2013

bobbles

B&J skriver:

Okay den er trådt i kraft, det har gået stærkt så, for 14 dage siden var den nemlig ikke der snakkede jeg med min sagsbehandler om den... men der kan man bare se

Jeg har også lige snakket med min. Hun ringede til mig forleden fordi jeg havde skrevet en mail til hende og der sagde hun at jeg mister hele min kontant hjælp når vi når 1 januar fordi min kæreste tjener for meget. Hun mente det var omkring de 22-23.000 man må tjene så skal man forsørges af den der er i arbejde.

Anmeld

25. maj 2013

B&J

bobbles skriver:

Jeg har også lige snakket med min. Hun ringede til mig forleden fordi jeg havde skrevet en mail til hende og der sagde hun at jeg mister hele min kontant hjælp når vi når 1 januar fordi min kæreste tjener for meget. Hun mente det var omkring de 22-23.000 man må tjene så skal man forsørges af den der er i arbejde.

Nej hvor skrækkeligt det er jeg ked af at læse håber i kan klare jer...

gud hvor jeg håber mere og mere på en elevplads kan jeg læse

Anmeld

25. maj 2013

bobbles

B&J skriver:

Nej hvor skrækkeligt det er jeg ked af at læse håber i kan klare jer...

gud hvor jeg håber mere og mere på en elevplads kan jeg læse

Tja vi må få det bedste ud af situationen Vi skal nok klare os der er bare ikke til så meget hygge som vi har været vant til men om ikke andet må jeg starte på en uddannelse så har vi da to indkomster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.