Testen var negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Ja, jeg forstår det virkelig heller ikke Der har ikke på noget tidspunkt været snakke om at du skulle have noget HCG støtte når æggene bliver lagt tilbage?

De sidste forsøg har jeg fået progesteron og østrogen efter æo, men jeg vil høre lægen, inden næste forsøg, om der ikke er andet vi kan gøre. Jeg er skal snart villig til alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

De sidste forsøg har jeg fået progesteron og østrogen efter æo, men jeg vil høre lægen, inden næste forsøg, om der ikke er andet vi kan gøre. Jeg er skal snart villig til alt.

Det forstår jeg godt!!

Anmeld

28. maj 2013

Nessie

Putomanen skriver:

Jeg troede også, at vi havde rigtig gode odds denne gang. Det er nok også en årsag til at jeg har svært ved at se, hvordan det nogensinde skulle lykkes os.
Vi snakkede også med lægen på Riget om, hvorfor det ikke lykkes, og de ved det faktisk ikke. Hun gættede på at det skyldes min mands sædkvalitet, men det er ren gæt.
Jeg får både progesteron og østrogen nu i det private, for at optimere betingelserne for, at ægget skal sætte sig fast.
De sidste 2 forsøg har jeg også fået akupunktur både før og efter æo, så jeg er ved at løbe tør for ideer.
Men jeg har tænkt mig at bede om en samtale med lægen inden næste forsøg og høre, om der ikke er mere vi kan gøre for, at ægget sætter sig fast. Jeg er efterhånden blevet desperat

Det er bare slet ikke til at forstå at det ikke skal lykkes.

Frustrationen og desperationen slås nogle gange om første pladsen, og man synes bare at man gør alt hvad man overhovedet kan gøre for at optimere forsøgene.

Det mest irriterende er når lægerne ikke kan give et svar, som man synes man kan bruge til noget.
Den ene af "vores" læger sagde lidt opgivende at de simpelthen ikke kunne sige hvorfor jeg aborterede igen, for jeg er åbenbart meget fertil.

Vi tog jo begge vitaminer efter kanonkuren og fik zoneterapi til sidste forsøg, og jeg tror på at det hjalp os til at nå så langt.

Jeg håber hormonerne kan hjælpe jer til næste forsøg så, I ikke skal igennem flere skuffelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.