Testen var negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2013

l.kjoeller

Putomanen skriver:

Testen til morgen var desværre negativ

Jeg har været inde og fået taget bp, som jeg ved hvad resultatet bliver af. Det føles så ligegyldigt at tage den, når jeg selv kan give klinikken svaret

Der er utrolig mange tanker, der vælter rundt i hovedet på mig, og jeg har stort set ingen tro tilbage på, at det kan lykkes. Vi har nu været igennem 7 forsøg, heraf 6 friske, så vi er tæt på en konklusionen om, at det aldrig lykkes Som min mand sagde i morges, så er hans chancer for et biologisk barn ved at rinde ud.

Jeg synes at det hele er dybt uretfærdigt, og jeg kan slet ikke forstå, hvorfor vi skal igennem dette helvede. Jeg synes bestemt ikke, at vi har fortjent det!

åh hvor er det bare død uretfærdigt ønsker alt det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Testen til morgen var desværre negativ

Jeg har været inde og fået taget bp, som jeg ved hvad resultatet bliver af. Det føles så ligegyldigt at tage den, når jeg selv kan give klinikken svaret

Der er utrolig mange tanker, der vælter rundt i hovedet på mig, og jeg har stort set ingen tro tilbage på, at det kan lykkes. Vi har nu været igennem 7 forsøg, heraf 6 friske, så vi er tæt på en konklusionen om, at det aldrig lykkes Som min mand sagde i morges, så er hans chancer for et biologisk barn ved at rinde ud.

Jeg synes at det hele er dybt uretfærdigt, og jeg kan slet ikke forstå, hvorfor vi skal igennem dette helvede. Jeg synes bestemt ikke, at vi har fortjent det!

Kæmpe krammer søde.. Det er sådan noget øv.. 

Anmeld

26. maj 2013

Putomanen

La´chrissen skriver:

I har absolut ikke fortjent det
Det er så pisse uretfærdigt

Kæmpe fra mig til dig

Tusind tak
Ja, jeg har meget svært ved at se det retfærdige i det. Forhåbentlig lykkes det en dag

Anmeld

26. maj 2013

Putomanen

malle23 skriver:

Stort kram til dig

Hvor er det uretfærdigt Har i overvejet at adoptere?

Mange tak
Ja, vi har snakket lidt om at adoptere, men det er dyrt, tidskrævende og jeg er ikke engang sikker på, at vi vil blive godkendt.
Så det er bestemt ikke udelukket, men heller ikke et alternativ lige nu.

Anmeld

26. maj 2013

Putomanen

nielsen80 skriver:

Du får lige et kram her også...

Tusind tak, det varmer meget

Anmeld

26. maj 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

Det er så pisse uretfærdigt, og kan godt forstå din mands tankegang, men det jo bare det at æggene bliver jo flot befrugtet det var da nogle super flotte æg du fik op denne gang, hvorfor i alverden sætter de sig ikke fast
som jeg skrev til dig så er jeg så inderligt ked af det og også skuffet på jeres vegne, kan godt mærke hvordan i mister håbet og det er forståeligt nok.
Jeg sender alverdens knus og kram afsted til jer

Tusind tak
Jeg forstår heller ikke hvorfor de ikke sætter sig fast, når vi nu kan lave sådan nogle flotte æg. Men lægerne ved desværre ikke særlig meget om hvad der sker, efter de har lagt ægget op.
Det er også en stor årsag til, at jeg er ved at miste modet. For jeg kan ikke se, hvad vi ellers skal gøre anderledes, som kan give os et positivt resultat.
Jeg vil spørge lægen, til vores næste samtale, om der er andet, vi kan prøve, for at øge chancerne.

Anmeld

26. maj 2013

Putomanen

Anonym23 skriver:

Øv øv øv:/ kæmpe kram herfra! hvor er det uretfærdigt!

Mange tak for de søde ord.
Jeg tror desværre at livet nogle gange glemmer sin retfærdighedssans

Anmeld

26. maj 2013

Putomanen

Anitta-sofie skriver:

trøstekram. ved hvordan det føles. Kan huske det fra sidste gang

Man bliver bare så knust når man kigger på den negative test. Nogle gange bliver jeg overbevist om, at vi bare ikke kan finde ud af at lave en postiv test.
Jeg kunne se, at din æo blev aflyst. Kæmpe kram til dig!!!

Anmeld

26. maj 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

KÆMPE KRAMMER TIL DIG SØDE

Hvor er det bare uretfærdigt

Tusind tak søde, det varmer meget.
Det er bare så uforståeligt, hvorfor vi ikke må opleve den store glæde

Anmeld

26. maj 2013

Putomanen

Lauer skriver:

Åh nej, det er jeg ked af at høre

Ikke alt her i livet giver mening, når det eneste man ønsker sig så inderligt er et barn, og det bare ikke vil lykkedes :-( Jeg håber ikke I giver op endnu..

Sender dig en masse kram

Der er desværre mange ting her i livet, som ikke giver nogen mening. Nogle gange ville det bare være rart, hvis der var en smule retfærdighed til.
Vi er ikke klar til at give op endnu. Jeg skal altid lige ned og vende efter en negativ test, og så kommer jeg stille og roligt op til overfladen igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.