Testen var negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Putomanen

Nessie skriver:

Åh nej altså 

Med de fine æg, troede jeg da også lige at det skulle være nu for jer 

Har klinikken slet ingen bud på, hvorfor de ikke sætter sig fast?

Min zoneterapeut sagde, at man godt kunne have en kemisk ubalance i underlivet, som ikke kan ses påskanning osv., men det kan f.eks. zoneterapi eller akupunktur rette op på 

Jeg troede også, at vi havde rigtig gode odds denne gang. Det er nok også en årsag til at jeg har svært ved at se, hvordan det nogensinde skulle lykkes os.
Vi snakkede også med lægen på Riget om, hvorfor det ikke lykkes, og de ved det faktisk ikke. Hun gættede på at det skyldes min mands sædkvalitet, men det er ren gæt.
Jeg får både progesteron og østrogen nu i det private, for at optimere betingelserne for, at ægget skal sætte sig fast.
De sidste 2 forsøg har jeg også fået akupunktur både før og efter æo, så jeg er ved at løbe tør for ideer.
Men jeg har tænkt mig at bede om en samtale med lægen inden næste forsøg og høre, om der ikke er mere vi kan gøre for, at ægget sætter sig fast. Jeg er efterhånden blevet desperat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Putomanen

os2 skriver:

åh nej ...

Jeg ved præcis hvordan du har det...det er bare slet slet ikke retfærdigt at man skal gennem dette helvede...

Jeg forstår ikke det skal være så svært..

Jeg håber ikke I opgiver endnu...

Mange tanker fra mig

Livet kan bare være så uforståeligt uretfærdigt... Hvorfor er vi nogle, som skal kæmpe så utrolig meget for at få et så (kan det føles) basalt ønske opfyldt

Jeg håber, at du er ved at komme lidt ovenpå igen!
Vi er ikke kalr til at give op endnu, men lige nu skal vi fokusere på at nyde livet...

Anmeld

26. maj 2013

Putomanen

gædde/gitte skriver:

åh for helvede da også!!

Det må også være mega hårdt at høre sin partner sige sådan... for selv om han måske har ret, så gør det pisse ondt at sætte ord på det

du skal have en kæææææmpe

Vi ønsker begge, at vi får lov at få et biologisk barn, og det knuser mit hjerte at han måske ikke kan få det opfyldt, at vi begge måske ikke kan få det opfyldt.

Anmeld

26. maj 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Åhh så denne tråd for sent

Det gør mig så uendelig ondt, at det ikke vil lykkedes for jer!

Tud alt hvad du orker, hvis du har flere tårer tilbage..

Kæmpe

Mange tak

Jeg har brugt weekenden på at slappe af, være ked af det og hygge om mig selv. Der har heller ikke været overskud til så meget andet.

Anmeld

26. maj 2013

Putomanen

o1Mutte skriver:

Åhhh det jeg virkelig ked af at læse Håbede virkelig at den var der denne gang

Tak skal du have, de thavde jeg også virkelig håbet...

Anmeld

26. maj 2013

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Pis!! Møg!! Lort!! 

Det er f..... ikke fair!!! 

Jeg er her,hvis du har brug for en snak! 

Jeg tænker på jer

Mange 

Ja, det er ikke til at forstå, at det skal være så svært for nogle af os... Dybt uretfærdigt.
Jeg er heldigvis kommet lidt ovenpå igen i weekenden.

Anmeld

26. maj 2013

Trekløver(:

Putomanen skriver:

Mange tak
Ja, vi har snakket lidt om at adoptere, men det er dyrt, tidskrævende og jeg er ikke engang sikker på, at vi vil blive godkendt.
Så det er bestemt ikke udelukket, men heller ikke et alternativ lige nu.

Håber for jer at næste gang er lykkens gang

I skal nok få jeres guldklump på den ene eller den anden måde, men så uretfærdigt, at der skal gå så lang tid for nogen. 

Anmeld

26. maj 2013

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Ja, det er ikke til at forstå, at det skal være så svært for nogle af os... Dybt uretfærdigt.
Jeg er heldigvis kommet lidt ovenpå igen i weekenden.

Meget! 

Jeg håber,at det lykkes for os en dag!!

mange herfra

Anmeld

26. maj 2013

La´chrissen

Putomanen skriver:

Tusind tak
Ja, jeg har meget svært ved at se det retfærdige i det. Forhåbentlig lykkes det en dag

Det skal det nok

Anmeld

27. maj 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Tusind tak søde, det varmer meget.
Det er bare så uforståeligt, hvorfor vi ikke må opleve den store glæde

Ja, jeg forstår det virkelig heller ikke Der har ikke på noget tidspunkt været snakke om at du skulle have noget HCG støtte når æggene bliver lagt tilbage?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.