jeg havde nok valgt at sige..nå igen..men ja ja bare du så næste lørdag er frisk nok til ungerne for der er det min tur! nu Så har du været på druk i 3 weekender i træk så lørdag er ungerne dine og jeg er ikke hjemme.
Aftal med en veninde eller familie at i skal ud og spise, i biffen eller ud at danse eller noget 4 og lad ham selv klare ungerne. Lige fra at lave mad, til putning og til at være PÅ.
Brokker han sig, må du jo være helt uforstående, og fortælle at han jo tydeligvis ikke ønsker at i er SAMMEN, så når han nu lever SIT liv, så vil du da også leve DIT..så fremover har i en weekend hver med "fri" og en weekend hvor i er ansvarlige for ungerne..lige fra at stå tidligt op, til de er puttet.
Det kan han jo ikke rigtig brokke sig over..det er jo fair fordeling..og så er det ovenikøbet UDEN alle hverdagene som du jo har..
alt hans bilgej, knallertsjov og druk har intet med jer som familie at gøre. renoverer han på huset..fint nok, men så er det jo du gør rent, passer unger, laver mad, vasket tøj osv osv.
GIV ham ansvaret for børnene..han vil ikke selv tage det, så du er nødt til at sørge for han ikke har et valg.
Anmeld