Når kæresten tager på druk 3 weekender i træk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

klmf

Anonym skriver:

Problemet er bare at jeg gerne vil hygge SAMMEN med ham MED vores børn, tror slet ikke vi har tilbragt en weekend sammen i over 2 år

Det var også bare for at få ham til at tænke sig om, måske det kunne åbne hans øjne lidt.... Synes du har fat i den lange ende i den diskussion der, det er jo ikke fordi han ikke har et minut væk fra børnene....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Det er sørgeligt de går glip af en masse... Det ser min herhjemme nogen gange... Lilje og jeg laver en masse når han er ude og flyve, så hun kan altid noget nyt når han kommer hjem. 

Og så bidder det i røven når Lilje bliver morsyg, fordi han har været væk, han ser det lidt som et nederlag når hun ikke bryder sig om ham når han kommer hjem... Og heldigvis er det ved at gå op for ham...

Bor i, i Sønderjylland, eller længere oppe, når han køre over grænsen. Måske vi kunne slå hovederen sammen når de mænd smutter

Vi bor i Midtjylland, omkring Randers...

Så han tager sommetider en smuttur i en varevogn og fylder den HELT op,...

I bor måske længere nede?

Ja, her kan han heller ikke putte ungerne, for de er jo vant til mor,

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Det var også bare for at få ham til at tænke sig om, måske det kunne åbne hans øjne lidt.... Synes du har fat i den lange ende i den diskussion der, det er jo ikke fordi han ikke har et minut væk fra børnene....

Præcis, han ser dem MAX en time om dagen og det er INKL. når vi spiser aftensmad....

Måske jeg bare skulle ruske det i ham i håb om brikkerne i hans kranie falder bare lidt bedre på plads

Anmeld

23. maj 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Vi bor i Midtjylland, omkring Randers...

Så han tager sommetider en smuttur i en varevogn og fylder den HELT op,...

I bor måske længere nede?

Ja, her kan han heller ikke putte ungerne, for de er jo vant til mor,

Okay... Ja, vi bor nede ved aabenraa, så vi har ikke så langt til grænsen.

præcis den med putning har vi også... Når mor putter er der sjældent problemer, men putter far, så kan mor godt regne med hun kan "putte om" bagefter...

jeg syntes virkelig du skal sige noget til ham, eller arranger med en veninde at i skal i biffen, og du kan blive og sove, så må han klare ungerne selv... Noget skal du gøre for at han ikke bliver for forvent (eller hvad det nu hedder) i det

Anmeld

23. maj 2013

Nemesis

jeg havde nok valgt at sige..nå igen..men ja ja bare du så næste lørdag er frisk nok til ungerne for der er det min tur! nu Så har du været på druk i 3 weekender i træk så lørdag er ungerne dine og jeg er ikke hjemme.

Aftal med en veninde eller familie at i skal ud og spise, i biffen eller ud at danse eller noget 4 og lad ham selv klare ungerne. Lige fra at lave mad, til putning og til at være PÅ.

Brokker han sig, må du jo være helt uforstående, og fortælle at han jo tydeligvis ikke ønsker at i er SAMMEN, så når han nu lever SIT liv, så vil du da også leve DIT..så fremover har i en weekend hver med "fri" og en weekend hvor i er ansvarlige for ungerne..lige fra at stå tidligt op, til de er puttet.

Det kan han jo ikke rigtig brokke sig over..det er jo fair fordeling..og så er det ovenikøbet UDEN alle hverdagene som du jo har..

alt hans bilgej, knallertsjov og druk har intet med jer som familie at gøre. renoverer han på huset..fint nok, men så er det jo du gør rent, passer unger, laver mad, vasket tøj osv osv.

GIV ham ansvaret for børnene..han vil ikke selv tage det, så du er nødt til at sørge for han ikke har et valg.

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

jeg havde nok valgt at sige..nå igen..men ja ja bare du så næste lørdag er frisk nok til ungerne for der er det min tur! nu Så har du været på druk i 3 weekender i træk så lørdag er ungerne dine og jeg er ikke hjemme.

Aftal med en veninde eller familie at i skal ud og spise, i biffen eller ud at danse eller noget 4 og lad ham selv klare ungerne. Lige fra at lave mad, til putning og til at være PÅ.

Brokker han sig, må du jo være helt uforstående, og fortælle at han jo tydeligvis ikke ønsker at i er SAMMEN, så når han nu lever SIT liv, så vil du da også leve DIT..så fremover har i en weekend hver med "fri" og en weekend hvor i er ansvarlige for ungerne..lige fra at stå tidligt op, til de er puttet.

Det kan han jo ikke rigtig brokke sig over..det er jo fair fordeling..og så er det ovenikøbet UDEN alle hverdagene som du jo har..

alt hans bilgej, knallertsjov og druk har intet med jer som familie at gøre. renoverer han på huset..fint nok, men så er det jo du gør rent, passer unger, laver mad, vasket tøj osv osv.

GIV ham ansvaret for børnene..han vil ikke selv tage det, så du er nødt til at sørge for han ikke har et valg.

Det gad jeg virkelig godt jeg kunne det der, men nu er vores børn 4 og 2 og jeg har aldrig været væk fra dem og dvs. de sikkert godt kunne undvære mig i en weekend, men jeg kan simplethen ikke undvære dem

Jeg har jo været sammen med dem hver dag, hver eneste nat siden de blev født

Men ja, havde faktisk overvejet den der med, "Så må vi jo have skilsmissebørn i et forhold" agtig noget

Anmeld

23. maj 2013

baby012

Sig fra nu ! 

Han er sku for forvent  

min mand har ikke været på druk siden vores ældste var seks måneder ! .. Det 11 måneder siden... Der er bare ingen af os der har lysten eller overskuddet til at være væk fra hinanden eller børnene.. 

Anmeld

23. maj 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Det gad jeg virkelig godt jeg kunne det der, men nu er vores børn 4 og 2 og jeg har aldrig været væk fra dem og dvs. de sikkert godt kunne undvære mig i en weekend, men jeg kan simplethen ikke undvære dem

Jeg har jo været sammen med dem hver dag, hver eneste nat siden de blev født

Men ja, havde faktisk overvejet den der med, "Så må vi jo have skilsmissebørn i et forhold" agtig noget

Jeg snakker ikke om at du er væk hele weekenden..men om at du tager i byen, kommer hjem efter de er puttet, sover længe søndagen osv osv.

Altså lader være med at overtage når unger hyler..så må du gå en tur så mor reelt ikke er hjemme når der skal puttet!

Fralæg dig ansvaret..sig med benene oppe i sofaen med en god bog og sig..det er ikke mig i dag.

Når først ungerne har forstået at det ikke hjælper, så bliver det også nemmere, og når far brokker sig over de ikke vil ham, kan du roligt sige..tjaa det er din egen skyld, du har jo ikke gjort det før, men på tide du lærer det ik! :-D

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Jeg snakker ikke om at du er væk hele weekenden..men om at du tager i byen, kommer hjem efter de er puttet, sover længe søndagen osv osv.

Altså lader være med at overtage når unger hyler..så må du gå en tur så mor reelt ikke er hjemme når der skal puttet!

Fralæg dig ansvaret..sig med benene oppe i sofaen med en god bog og sig..det er ikke mig i dag.

Når først ungerne har forstået at det ikke hjælper, så bliver det også nemmere, og når far brokker sig over de ikke vil ham, kan du roligt sige..tjaa det er din egen skyld, du har jo ikke gjort det før, men på tide du lærer det ik! :-D

Det også bare hammer synd at det ska gå ud over ungerne, Det tror jeg simpelthen ik Jeg kan...

Anmeld

23. maj 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Det også bare hammer synd at det ska gå ud over ungerne, Det tror jeg simpelthen ik Jeg kan...

al forandring er svær..også for ungerne og selvfølgelig vil de brokke sig lidt...men det vil de også når de skal af med sutten og nogen gange når der skal børstes tænder.

Det her handler om at de faktisk ikke kender deres far. Vil du hellere at det fortsætter som nu og om 1 år så gider du ikke mere og så skal de alligevel igennem den process?

Medmindre du mener din mand decideret ikke kan tage vare på jeres børn så lider de jo ingen overlast..det er nogle rutiner der bliver ændret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.