Når kæresten tager på druk 3 weekender i træk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Det er da dét, han ved. Han ved, at du bare giver efter (lyder meget negativt) det er derfor, at du skal sige fra, så han forstår det. Måske virker det ikke 100 % efter hensigten 1. 2. eller 3. gang, men hvis du bare bliver ved med at sige fra ind i mellem, så tror jeg altså, at han fanger budskabet tilsidst

Så på med "JA-hatten" og sig fra, så I kan prøve at få en FAMILIE-WEEKEND

Åh, det ville jeg elske, tænk sig hvis ungerne kunne få lov til at tilbringe en HEL weekend sammen med deres far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Min mand er udpræget enebarn og har altid været vant til verden drejer rundt om ham.....

Jeg hader virkelig også at sætte begrænsninger, han bliver SÅÅÅÅ sur, når han ikke får sin vilje, altså virkelig PIGESUR

Det er belastende...

Han lyder næsten som min... Men ikke noget jeg har lyst til at uddybe her

men nogen gange skal mænd bare lige have det at vide, og så må de fanme tage det sure med det søde... De valgte ligeså meget at få et barn som vi gjorde

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Han lyder næsten som min... Men ikke noget jeg har lyst til at uddybe her

men nogen gange skal mænd bare lige have det at vide, og så må de fanme tage det sure med det søde... De valgte ligeså meget at få et barn som vi gjorde

Jeg fatter det ikke, jeg kunne da aldrig DRØMME om at tage på druk 3 weekender i TRÆK, altså dvs 1 weekend tilbage på en måned!

Anmeld

23. maj 2013

Dot D

Anonym skriver:

Åh, det ville jeg elske, tænk sig hvis ungerne kunne få lov til at tilbringe en HEL weekend sammen med deres far

Ja ikke

Det må da være motivation nok til at tage "kampen" op, synes du ikke

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Ja ikke

Det må da være motivation nok til at tage "kampen" op, synes du ikke

Jo, men det kommer til at koste kræfter, han har ALTID argumenterne i orden indtil diskussionen er ovre og jeg tænker; "Klaphat" igen

Anmeld

23. maj 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Jeg fatter det ikke, jeg kunne da aldrig DRØMME om at tage på druk 3 weekender i TRÆK, altså dvs 1 weekend tilbage på en måned!

Jeg forstår ikke han har råd til det??

Nu render min ikke til druk, men flyver. Men det er sq også træls at med det samme vejret er godt, så er han væk, og konkurrencer, så er han væk en hel weekend, forlænget weekend, eller en hel uge af gangen...

Men jeg forstår ikke at det ikke er vigtigt for dem heller at være lidt sammen med kæresten, eller Deres barn/børn

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg forstår ikke han har råd til det??

Nu render min ikke til druk, men flyver. Men det er sq også træls at med det samme vejret er godt, så er han væk, og konkurrencer, så er han væk en hel weekend, forlænget weekend, eller en hel uge af gangen...

Men jeg forstår ikke at det ikke er vigtigt for dem heller at være lidt sammen med kæresten, eller Deres barn/børn

Det ved jeg heller ikke om han har, men det jo nemt når man kører til Tyskland og henter noget ligende en palle med øl, så går der jo lidt inden man løber tør igen, vi har fælles budget også ellers hver vores dankortkontoer, så styrer han selv det, når huset, biler og alt det er betalt

Nej, jeg forstår det heller ikke, for han ser jo ikke sine børn i mere end MAX en time om dagen...

Anmeld

23. maj 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Han syntes bare det er ham der er den large, ham der ALTID laver noget og det gør han også, bare aldrig sammen med os, altså som familie

Det er hans børn, jeg er hans kone, men alligevel er vi aldrig sammen,

Jeg tror ikke der er så meget andet at gøre, end at sige "nej, skulle vi bare hygge hjemme denne weekend"

jeg tror ikke at han ændre det af sig selv!
Og altså han har slet ikke noget at blive fornærmet over!

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Jeg tror ikke der er så meget andet at gøre, end at sige "nej, skulle vi bare hygge hjemme denne weekend"

jeg tror ikke at han ændre det af sig selv!
Og altså han har slet ikke noget at blive fornærmet over!

Nej, vel?!

Men han bliver virkelig fornærmet, som om jeg har stjålet et eller andet fra ham.

Men ja, igen igen igen i aften sidder jeg alene i sofaen

Anmeld

23. maj 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Det ved jeg heller ikke om han har, men det jo nemt når man kører til Tyskland og henter noget ligende en palle med øl, så går der jo lidt inden man løber tør igen, vi har fælles budget også ellers hver vores dankortkontoer, så styrer han selv det, når huset, biler og alt det er betalt

Nej, jeg forstår det heller ikke, for han ser jo ikke sine børn i mere end MAX en time om dagen...

Det er sørgeligt de går glip af en masse... Det ser min herhjemme nogen gange... Lilje og jeg laver en masse når han er ude og flyve, så hun kan altid noget nyt når han kommer hjem. 

Og så bidder det i røven når Lilje bliver morsyg, fordi han har været væk, han ser det lidt som et nederlag når hun ikke bryder sig om ham når han kommer hjem... Og heldigvis er det ved at gå op for ham...

Bor i, i Sønderjylland, eller længere oppe, når han køre over grænsen. Måske vi kunne slå hovederen sammen når de mænd smutter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.