Når kæresten tager på druk 3 weekender i træk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.172 visninger
30 svar
16 synes godt om
23. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg er alene med vores børn, fordi han er kørt på arbejde når vi står op, jeg er alene med dem om aften, fordi han går ude og makker eller hjælper hans kammerater med deres utal af projekter

Jeg er alene med dem i weekenderne, fordi han enten renovere udenfor (hvad enten det er hus, bil, knallert osv.)

Gud hjælpende om han siger under aftensmaden "Ja, for resten jeg tager på druk med drengene på lørdag og næste fredag"

Han var også stand stiv sidste fredag!

Hva skal jeg sige til ham?
Skal jeg sige "NEJ"! også have en mand der er sur som en pige på 3 der ikke får sin vijle!!??!?!?!?!?!

Hvad går i når i syntes kærestens opførsel er urimelig=????

PS! Jeg HADER HADER at være uvenner, har vist levet lidt for længe på den der; "Du får ret, jeg får fred"...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

klmf

Ind i kampen med dig Sig til ham, at han desværre ikke kan komme afsted der, fordi du allerede har aftalt tøsebyture og nu er det eddermame hans tur til at hygge alene med ungerne!

Anmeld

23. maj 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Jeg er alene med vores børn, fordi han er kørt på arbejde når vi står op, jeg er alene med dem om aften, fordi han går ude og makker eller hjælper hans kammerater med deres utal af projekter

Jeg er alene med dem i weekenderne, fordi han enten renovere udenfor (hvad enten det er hus, bil, knallert osv.)

Gud hjælpende om han siger under aftensmaden "Ja, for resten jeg tager på druk med drengene på lørdag og næste fredag"

Skal jeg sige "NEJ"! også have en mand der er sur som en pige på 3 der ikke får sin vijle!!??!?!?!?!?!

PS! Jeg HADER HADER at være uvenner, har vist levet lidt for længe på den der; "Du får ret, jeg får fred"...

Jeg hader ogsåat sætte begrænsninger. Men sådan er det når man har børn sammen... Vi har ikke haft en weekend sammen i MANGE UGER... Endelig havde vi en nu her, og jeg blev en del muggen da manden herhjemme begyndte at snakke om diverse ting han så kunne..... NEJ, satme NEJ. nu er det herhjemme sammen med mig og datter. Vi ved ikke hvornår vi får sådan en weekend igen, vi er booket de næste 3 weekender også... Så jeg satte foden i, og han var heldigvis bare lidt forstående...

men åben munden, ellers forstår de ikke hvad vi tænker... Hihi

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Ind i kampen med dig Sig til ham, at han desværre ikke kan komme afsted der, fordi du allerede har aftalt tøsebyture og nu er det eddermame hans tur til at hygge alene med ungerne!

Problemet er bare at jeg gerne vil hygge SAMMEN med ham MED vores børn, tror slet ikke vi har tilbragt en weekend sammen i over 2 år

Anmeld

23. maj 2013

Dot D

Prøv at sige fra. Så han kan forstå, at du mener det... Jeg synes klart du skal sige noget, og så må han da blive så sur, han vil 

Så kunne man jo håbe på, at han så bruger den "sure periode" til at tænke lidt over den opførsel, han lægger for dagen...

Håber I finder ud af det

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg hader ogsåat sætte begrænsninger. Men sådan er det når man har børn sammen... Vi har ikke haft en weekend sammen i MANGE UGER... Endelig havde vi en nu her, og jeg blev en del muggen da manden herhjemme begyndte at snakke om diverse ting han så kunne..... NEJ, satme NEJ. nu er det herhjemme sammen med mig og datter. Vi ved ikke hvornår vi får sådan en weekend igen, vi er booket de næste 3 weekender også... Så jeg satte foden i, og han var heldigvis bare lidt forstående...

men åben munden, ellers forstår de ikke hvad vi tænker... Hihi

Min mand er udpræget enebarn og har altid været vant til verden drejer rundt om ham.....

Jeg hader virkelig også at sætte begrænsninger, han bliver SÅÅÅÅ sur, når han ikke får sin vilje, altså virkelig PIGESUR

Det er belastende...

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Prøv at sige fra. Så han kan forstå, at du mener det... Jeg synes klart du skal sige noget, og så må han da blive så sur, han vil 

Så kunne man jo håbe på, at han så bruger den "sure periode" til at tænke lidt over den opførsel, han lægger for dagen...

Håber I finder ud af det

Ja, det ku godt være. jeg hader bare at skændes / diskutere,

åh det er irreterende

Anmeld

23. maj 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Sig nej!

Hvis du føler at nu har du sgi brug for ham!

Så må han blive sur, fornærmet, what ever.. Det er ikke en hobby at være forældre! Man kan ikke bare vælge fra og til, når man lige gider..

Og så tag en snak med ham! Sig at nu har du egentlig været ret large, ret længe.. Og at du syntes, at nu er det på tide at han lige prioriterer jer også!

Anmeld

23. maj 2013

Dot D

Anonym skriver:

Ja, det ku godt være. jeg hader bare at skændes / diskutere,

åh det er irreterende

Det er da dét, han ved. Han ved, at du bare giver efter (lyder meget negativt) det er derfor, at du skal sige fra, så han forstår det. Måske virker det ikke 100 % efter hensigten 1. 2. eller 3. gang, men hvis du bare bliver ved med at sige fra ind i mellem, så tror jeg altså, at han fanger budskabet tilsidst

Så på med "JA-hatten" og sig fra, så I kan prøve at få en FAMILIE-WEEKEND

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Sig nej!

Hvis du føler at nu har du sgi brug for ham!

Så må han blive sur, fornærmet, what ever.. Det er ikke en hobby at være forældre! Man kan ikke bare vælge fra og til, når man lige gider..

Og så tag en snak med ham! Sig at nu har du egentlig været ret large, ret længe.. Og at du syntes, at nu er det på tide at han lige prioriterer jer også!

Han syntes bare det er ham der er den large, ham der ALTID laver noget og det gør han også, bare aldrig sammen med os, altså som familie

Det er hans børn, jeg er hans kone, men alligevel er vi aldrig sammen,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.