Hold nu kæft jeg dør af sult !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

Anonym trådstarter

Fuglemor skriver:

Det er sjovt som folk oplever det forskelligt det skal dog sigen de ved mig gennem munden glemte at bedøve drøblen. Ikke så fedt.

med hensyn til tarmen så gik der også tyve min ved mig, og det gælder virkelig om at slappe af. Det gjorde ikke ondt kun da de skulle tage prøver af den. Så nev det lidt men de var søde til at fortælle hvordan det foregik.

horfor skal du være fastende så længe? Jeg skulle bare tage klyx dagen før og morgen inden

Nårh okay  jamen jeg har de sidste 3 dage ikke måtte spise eller drikke mælkeprodukter , tomater eller brød med kerner i , Dagen før (i dag ) Kun flydende , ingen mælkeprodukter og 4 aff. piller ,, i morgen 1 kop kaffe og en klyx som jeg tror er beregnet til elefanter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Dot D

Anonym skriver:

Har også prøvet det gennem munden 2 gange og det syntes jeg nu ikke var så slemt , så jeg klarer nok denne omgang så

Ha ha, det var faktisk noget af det sjoveste, der skete den dag. da jeg kom tilbage til venteværelset, så fik jeg en sandwich, og jeg spiste med glæde og stor fornøjelse. Samtidigt sidder der en mand og kigger meget underligt på mig. Til sidst siger, hvordan fanden kan du sidde og spise nu, jeg måtte sige, at det var fordi, jeg var sulten

Han kigger endnu mere mærkeligt på mig og siger så: Jamen gør det slet ikke ondt? Jeg vidste ikke, at de også gjorde det igennem munden, på det tidspunkt, så jeg sagde nej. Han sagde så, at han i hvert fald ikke ville kunne få noget ned, så ondt som han havde i halsen Så kunne jeg så fortælle, at jeg altså fik den, den aden vej, også blev han nærmest helt bleg

Anmeld

22. maj 2013

ønskebørn74

Dot D skriver:

Ha ha, det var faktisk noget af det sjoveste, der skete den dag. da jeg kom tilbage til venteværelset, så fik jeg en sandwich, og jeg spiste med glæde og stor fornøjelse. Samtidigt sidder der en mand og kigger meget underligt på mig. Til sidst siger, hvordan fanden kan du sidde og spise nu, jeg måtte sige, at det var fordi, jeg var sulten

Han kigger endnu mere mærkeligt på mig og siger så: Jamen gør det slet ikke ondt? Jeg vidste ikke, at de også gjorde det igennem munden, på det tidspunkt, så jeg sagde nej. Han sagde så, at han i hvert fald ikke ville kunne få noget ned, så ondt som han havde i halsen Så kunne jeg så fortælle, at jeg altså fik den, den aden vej, også blev han nærmest helt bleg

LOL.. Mænd og deres bagindgang..

Anmeld

22. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Ha ha ha du er sgu da mega sej   Sejt du fortalte ham lige ud hvad din undersøgelse bestod af , så skulle han ikke sidde og føle sig pjevset

Anmeld

22. maj 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Nårh okay  jamen jeg har de sidste 3 dage ikke måtte spise eller drikke mælkeprodukter , tomater eller brød med kerner i , Dagen før (i dag ) Kun flydende , ingen mælkeprodukter og 4 aff. piller ,, i morgen 1 kop kaffe og en klyx som jeg tror er beregnet til elefanter

Det måtte jeg heller ikke spise, men måtte godt spise dagen inden.

ej jeg fik det flydende der skulle puttes op i numsen, og så kunne jeg bare vente på der kom gang i den.

Anmeld

22. maj 2013

Dot D

Anonym skriver:

Ha ha ha du er sgu da mega sej   Sejt du fortalte ham lige ud hvad din undersøgelse bestod af , så skulle han ikke sidde og føle sig pjevset

Nej vel, ingen pjevsede mænd her, hi hi... Jeg tror, at han pludseligt ikke havde så ondt i halsen

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Fuglemor skriver:

Det måtte jeg heller ikke spise, men måtte godt spise dagen inden.

ej jeg fik det flydende der skulle puttes op i numsen, og så kunne jeg bare vente på der kom gang i den.

Jeg fik både til den ene og den anden ende

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Nej vel, ingen pjevsede mænd her, hi hi... Jeg tror, at han pludseligt ikke havde så ondt i halsen

Hey  det var slet ikke så slemt , mærkede slet ikke han gik 50 cm op  måske jeg er en god kandidat til analsex ??? Grin (skrev jeg lige det ???? )

Anmeld

23. maj 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stakkelsl dig. Det lyder ikke sjovt. Håber at undersøgelse går legende og let for dig

Anmeld

23. maj 2013

Dot D

Anonym skriver:

Hey  det var slet ikke så slemt , mærkede slet ikke han gik 50 cm op  måske jeg er en god kandidat til analsex ??? Grin (skrev jeg lige det ???? )

Hi hi, det var godt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.