Hold nu kæft jeg dør af sult !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Underligt

De siger afhængig af hvor nervøse folk er får de mere eller mindre beroligende....

Jeg har sgu nok virket for kæk til den første undersøgelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Loa

Anonym skriver:

Jeg har sgu nok virket for kæk til den første undersøgelse

Haha ja

Og de tænkte "hende der, hun behøver iiiiiiingen beroligende"

Anmeld

22. maj 2013

Dot D

Anonym skriver:

Det jeg sørme glad for at høre , da jeg heller ikke er blevet spurgt ,, Gjorde det slet ik ondt , hvor lang tid tog undersøgelsen ??

Jeg mindes det som en 20 minutters tid, og nej, det gjorde faktisk ikke ondt, men som jeg skrev, jeg slappede også helt af. Lod være med at tænke, at det normalt ikke er den vej, der kommer noget IND, men kun ud

Jeg har endometriose, og det "fandt" de faktisk under denne undersøgelse, da det sad mellem livmoderhals og endetarm, udenpå tarmen. Da de ramte det, må jeg indrømme, at der sortnede det lidt for øjnene, men selve undersøgelsen gjorde ikke ondt.

På baggrund af de smerter jeg fik, da de ramte dér, gættede en af lægerne på endometriose, så det blev jeg så opereret for fire gange derefter...

Så lidt skægt, at selvom de ikke kunne se noget indeni, så fandt de noget udenpå - de smerter jeg havde døjet med længe, men ikke kunne ud af, hvor kom fra....

Anmeld

22. maj 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Haha ja

Og de tænkte "hende der, hun behøver iiiiiiingen beroligende"

Præcis  var så nervøs over den undersøgelse i mit aller helligeste sted at jeg (som jeg plejer når jeg er nervøs) jokede og grinede lidt rigeligt

Anmeld

22. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg mindes det som en 20 minutters tid, og nej, det gjorde faktisk ikke ondt, men som jeg skrev, jeg slappede også helt af. Lod være med at tænke, at det normalt ikke er den vej, der kommer noget IND, men kun ud

Jeg har endometriose, og det "fandt" de faktisk under denne undersøgelse, da det sad mellem livmoderhals og endetarm, udenpå tarmen. Da de ramte det, må jeg indrømme, at der sortnede det lidt for øjnene, men selve undersøgelsen gjorde ikke ondt.

På baggrund af de smerter jeg fik, da de ramte dér, gættede en af lægerne på endometriose, så det blev jeg så opereret for fire gange derefter...

Så lidt skægt, at selvom de ikke kunne se noget indeni, så fandt de noget udenpå - de smerter jeg havde døjet med længe, men ikke kunne ud af, hvor kom fra....

20 hele min   gulp !!! Godt de fandt noget som kunne rettes op ,,, regner ikke med de finder en pind her , tror ik jeg fejler noget og forstår ikke denne undersøgelse ,, Men pyt , tager den som en oplevelse

Anmeld

22. maj 2013

Dot D

Anonym skriver:

20 hele min   gulp !!! Godt de fandt noget som kunne rettes op ,,, regner ikke med de finder en pind her , tror ik jeg fejler noget og forstår ikke denne undersøgelse ,, Men pyt , tager den som en oplevelse

Jamen som sagt kan ikke huske det helt, og det var 20 minutter fra jeg kom til jeg gik, der skulle lige klædes om og placeres på briks og sådan

Jeg håber i hvert fald, at det går nemt for dig, men mærkeligt at du får undersøgelsen, når du ikke mener, der er noget Nå men måske de tror, der er...

Held og lykke - eller hvad man nu kan sige

Anmeld

22. maj 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Har intet føde fået siden i går kl 17 30 og får intet før i morgen kl 12 00  , er i klar over hvor hårdt det er ???  Jeg må drikke vand og juice og kaffe og det har jeg levet af i dag , skal have lavet en kikkert undersøgelse af tarmen i morgen -----  glæder mig ikke

Kikkert undersøgelsen i tarmen er ikke slem. Og jeg taler af erfaring. Har prøvet i begge ender. Og den i gennem mund og hals var den værste. Det gør jeg aldrig igen. Men den i tarmen gik så nemt så det gør jeg gerne igen 

Anmeld

22. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jamen som sagt kan ikke huske det helt, og det var 20 minutter fra jeg kom til jeg gik, der skulle lige klædes om og placeres på briks og sådan

Jeg håber i hvert fald, at det går nemt for dig, men mærkeligt at du får undersøgelsen, når du ikke mener, der er noget Nå men måske de tror, der er...

Held og lykke - eller hvad man nu kan sige

Så er jeg mere rolig   jeg tror de går med livrem og seler og det er jo klart til vores (patienternes) fordel ,, Tak

Anmeld

22. maj 2013

Anonym trådstarter

Fuglemor skriver:

Kikkert undersøgelsen i tarmen er ikke slem. Og jeg taler af erfaring. Har prøvet i begge ender. Og den i gennem mund og hals var den værste. Det gør jeg aldrig igen. Men den i tarmen gik så nemt så det gør jeg gerne igen 

Har også prøvet det gennem munden 2 gange og det syntes jeg nu ikke var så slemt , så jeg klarer nok denne omgang så

Anmeld

22. maj 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

Har også prøvet det gennem munden 2 gange og det syntes jeg nu ikke var så slemt , så jeg klarer nok denne omgang så

Det er sjovt som folk oplever det forskelligt det skal dog sigen de ved mig gennem munden glemte at bedøve drøblen. Ikke så fedt.

med hensyn til tarmen så gik der også tyve min ved mig, og det gælder virkelig om at slappe af. Det gjorde ikke ondt kun da de skulle tage prøver af den. Så nev det lidt men de var søde til at fortælle hvordan det foregik.

horfor skal du være fastende så længe? Jeg skulle bare tage klyx dagen før og morgen inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.