Hold nu kæft jeg dør af sult !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.104 visninger
31 svar
11 synes godt om
22. maj 2013

Anonym trådstarter

Har intet føde fået siden i går kl 17 30 og får intet før i morgen kl 12 00  , er i klar over hvor hårdt det er ???  Jeg må drikke vand og juice og kaffe og det har jeg levet af i dag , skal have lavet en kikkert undersøgelse af tarmen i morgen -----  glæder mig ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Loa

Har intet føde fået siden i går kl 17 30 og får intet før i morgen kl 12 00  , er i klar over hvor hårdt det er ???  Jeg må drikke vand og juice og kaffe og det har jeg levet af i dag , skal have lavet en kikkert undersøgelse af tarmen i morgen -----  glæder mig ikke

Puha sørg for at bed om masser af beroligende hvis du er meget nervøs...
Så kan du slet ikke huske noget derfra
God fornøjelse med det, hvis man kan kalde det det....

Anmeld

22. maj 2013

Bebsen

Loa skriver:

Så sandt, så sandt
Fik lavet en for nogle år siden, kan INTET huske pga det beroligende jeg havde fået, hehe

Anmeld

22. maj 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Har du prøvet det ?? Tænker jeg vil klare den uden så jeg er klar til at smutte derfra så snart jeg er færdig

Anmeld

22. maj 2013

Loa

Anonym skriver:

Har du prøvet det ?? Tænker jeg vil klare den uden så jeg er klar til at smutte derfra så snart jeg er færdig

Nej aldrig prøvet, men har overværet både gastro og koloskopier... Man er frisk lige med det samme bagefter, fuldstændig som inden det beroligende, eneste forskel er at hukommelsen er strøget

Anmeld

22. maj 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Nej aldrig prøvet, men har overværet både gastro og koloskopier... Man er frisk lige med det samme bagefter, fuldstændig som inden det beroligende, eneste forskel er at hukommelsen er strøget

Nårh for søren , de har slet ikke snakket om beroligende

Anmeld

22. maj 2013

Dot D

Det har jeg været igennem to gange, det er faktisk ret hårdt ikke at må få fast føde... Så har lidt ondt af dig

Derudover vil jeg sige, hvis ikke du har prøvet det før, jeg synes det var en let og "elegant" undersøgelse. Havde forestillet mig det værste, men jeg slappede bare helt af og det gjorde overhovedet ikke ondt - altså lige til de ramte det, der var galt hos mig, så kunne jeg godt mærke det

Fik faktisk lov at kigge med på billederne, ja det lyder jo lidt klamt, men underligt nok så har jeg aldrig set noget så rent, som jeg troede var "beskidt"...

Så jeg x´er fingre for, at det går lige så let for dig i morgen

Anmeld

22. maj 2013

Loa

Anonym skriver:

Nårh for søren , de har slet ikke snakket om beroligende

Underligt

De siger afhængig af hvor nervøse folk er får de mere eller mindre beroligende....

Anmeld

22. maj 2013

Dot D

Jeg fik intet beroligende, og synes heller ikke det var nødvendigt, blev ikke spurgt, men det ville ikke have gjort noget fra eller til, så nemt det gik

Anmeld

22. maj 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg fik intet beroligende, og synes heller ikke det var nødvendigt, blev ikke spurgt, men det ville ikke have gjort noget fra eller til, så nemt det gik

Det jeg sørme glad for at høre , da jeg heller ikke er blevet spurgt ,, Gjorde det slet ik ondt , hvor lang tid tog undersøgelsen ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.