Øv med øv på ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

LilleChelle

MariaE skriver:

Vi prioriterede rytme og faste sove tider. Og det gør vi stadig de fleste dage. Helt sikkert. Vi spiste ikke sent ude, da jeg synes børn skal huske deres søvn til tiden. Og spiser vi ude nu kører vi hjem så de er i seng kl 19.30 på hverdage og evt kl 20 i weekenden som det er nu.
Så hvis jeres familie ikke kan forstå i prioriterer jeres barn og ikke dem, så sig til dem at i omvendt ikke kan forstå børn skal hives med alle vegne for at de voksne kan have det sjovt.

Dejligt at høre vi ikke er ene om at prioriterer rutiner, spisetider og sovetider. 

- Jeg håber virkelig de en dag vil forstå. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

LilleChelle

Maja88 skriver:

Vores datter vågner også men er nega nrm at putte igen

- Snyd .. det er vores dreng desværre ikke. Vågner han først op, så får vi ham ikke til at sove igen. 

Anmeld

22. maj 2013

LilleChelle

Kay skriver:

sådan er vores liv altså også indrettet... og min familie ser intet problem i det... men det gør min mands... får konstant stikpiller fordi vi ikke har været og spise hos mine svigerforældre i år... men de forstår ikke at vi skal spise inden kl 20 fordi elna skal spise med og at hun jo altså skal hjem og puttes i sin seng.... 

har det lidt sådan at så må folk kome og besøge os eller undvære at se os... når man har en lille foregår det på "dens" primisser sådan er det bare! 

Øv altså .. 

Så må de jo bare gøre så i har mulighed for at komme og spise .. 

Det er så øv, når tingene ikke kan blive tilrettelagt, så os med små børn også kan være med. 

Anmeld

22. maj 2013

Kay

LilleChelle skriver:

Øv altså .. 

Så må de jo bare gøre så i har mulighed for at komme og spise .. 

Det er så øv, når tingene ikke kan blive tilrettelagt, så os med små børn også kan være med. 

det vil de ikke... og de bliver altid sure hvis vi køre hjem før kl 20.... samtidig bliver de også hængende her til kl ca. 23 når de er her  

Anmeld

22. maj 2013

LilleChelle

Kay skriver:

det vil de ikke... og de bliver altid sure hvis vi køre hjem før kl 20.... samtidig bliver de også hængende her til kl ca. 23 når de er her  

Øv - det er så træls når det skal være sådan  

Anmeld

22. maj 2013

l.kjoeller

LilleChelle skriver:

Brok, brok og endnu lidt brok - hvordan gør i? 

Vi har fået lille Mathias for 7 måneder siden. Han tager selvfølgelig al vores tid, for han er vores lille guldklump <3 

Så er det så bare at jeg får at vide af et familiemedlem, at vi skubber familien væk, fordi vi ikke vil komme over på alle tidspunkter af døgnet og at vi ikke vil spise kl. 20 om aftenen 100 km. fra hvor vi bor. 

Er det forkert af os at sige de må ændre spisetiden til senest kl. 18, når vi skal på besøg, for ellers bliver det for sent for vores dreng? At vi senest kører kl. 19, for at kunne nå hjem med bassen til lidt over hans normale sengetid - At vi prioriterer familietiden i hverdagene højere end at skulle alt muligt andet, som ikke indbefatter os alle tre. 

Hvad gjorde/gør i med jeres små børn? 

er helt sikkert ikke forkert. er også de vilkår vores familie har

Anmeld

22. maj 2013

LilleChelle

l.kjoeller skriver:

er helt sikkert ikke forkert. er også de vilkår vores familie har

Dejligt at vide <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.