Øv med øv på ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

Kløver

Her det ps selv i hverdagene, vi kan godt se de Bedster som bor tæt på, og rykke maden en smule, men kan vi også hos os selv, vi passer det ind, og siger fra hvor det ikke passer og sådan er det jo med børn, det må familien også acceptere, kan godt forstå i gerne vil køre kl 19 hvis i har 100 km hjem.

Vi passer det ind efter hvornår de sover og kun særlige lejligheder de er lidt længere oppe, men vores sover generelt sent i forhold til andre børn da de ikke sover nær så meget. Det er jo meget forskelligt fra barn til barn, så er da fint i tager hensyn til ikke at rykke søvnen for meget i hverdagene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

LilleChelle

Masig skriver:

Men det er jo ikke sikkert man har den mulighed. Vores søn har aldrig kunne sove andre steder end herhjemme, så hvis ikke vi kører hjem til sengetid, så har vi en dreng der skriger hele aftenen og er helt umulig...

ved godt mange bare putter hvor de er, men det er altså bare ikke alle der kan gøre det og så er det da bedre for alle parter at indrette sig efter det.... Og familie og venner burde jo også være forstående. Jeg mener deres verden går vel ikke under fordi de skal spise en time eller to tidligere end normalt den ene dag 

Nej - jeg forstår heller ikke det skal være så stort et problem lige at spise tidligere den ene dag. 

Det er altså nemmere at forstå at vi spiser et par timer tidligere for en voksen end det er at forstå vi altså spiser senere end normalt for en 7 måneders eller for den sags skyld en på nogle år. 

Anmeld

22. maj 2013

Maja88

LilleChelle skriver:

Hvis vi da bare kunne det .. 
vi har altid haft problemer med bassens søvn, og han har SÅ svært ved at sove andre steder. Og vågner med det samme vi rører ham, så det er umuligt at få ham sovende ud i autostolen og hjem. 

Vores datter vågner også men er nega nrm at putte igen

Anmeld

22. maj 2013

Maja88

Masig skriver:

Men det er jo ikke sikkert man har den mulighed. Vores søn har aldrig kunne sove andre steder end herhjemme, så hvis ikke vi kører hjem til sengetid, så har vi en dreng der skriger hele aftenen og er helt umulig...

ved godt mange bare putter hvor de er, men det er altså bare ikke alle der kan gøre det og så er det da bedre for alle parter at indrette sig efter det.... Og familie og venner burde jo også være forstående. Jeg mener deres verden går vel ikke under fordi de skal spise en time eller to tidligere end normalt den ene dag 

Kan i hellet ikke putte i barnevognen andre steder end det sted han er vant til at stå??

Anmeld

22. maj 2013

Masig

Maja88 skriver:

Kan i hellet ikke putte i barnevognen andre steder end det sted han er vant til at stå??

Ikke om aftenen.... Om dagen kan vi nogle gange, men hvis vi er fremmede steder og der er flere mennesker end han lige er vant til bliver han overstimuleret og kan ikke finde ro før vi kommer hjem...

Anmeld

22. maj 2013

LilleChelle

Maja88 skriver:

Han sover ikke i barnevogn, men i sin seng. 

Anmeld

22. maj 2013

Maja88

LilleChelle skriver:

Han sover ikke i barnevogn, men i sin seng. 

Men jeg tænker lidt..

Det her skal ikke lyde nedladene.. men

Er det ikke bare at vende dem til at blive puttet andre steder end man  er vant til

Anmeld

22. maj 2013

Kay

sådan er vores liv altså også indrettet... og min familie ser intet problem i det... men det gør min mands... får konstant stikpiller fordi vi ikke har været og spise hos mine svigerforældre i år... men de forstår ikke at vi skal spise inden kl 20 fordi elna skal spise med og at hun jo altså skal hjem og puttes i sin seng.... 

har det lidt sådan at så må folk kome og besøge os eller undvære at se os... når man har en lille foregår det på "dens" primisser sådan er det bare! 

Anmeld

22. maj 2013

Muffinmus

Vi prioriterede rytme og faste sove tider. Og det gør vi stadig de fleste dage. Helt sikkert. Vi spiste ikke sent ude, da jeg synes børn skal huske deres søvn til tiden. Og spiser vi ude nu kører vi hjem så de er i seng kl 19.30 på hverdage og evt kl 20 i weekenden som det er nu.
Så hvis jeres familie ikke kan forstå i prioriterer jeres barn og ikke dem, så sig til dem at i omvendt ikke kan forstå børn skal hives med alle vegne for at de voksne kan have det sjovt.

Anmeld

22. maj 2013

LilleChelle

Maja88 skriver:

Men jeg tænker lidt..

Det her skal ikke lyde nedladene.. men

Er det ikke bare at vende dem til at blive puttet andre steder end man  er vant til

Vil du så have vi skal kæmpe med at få vores søn på 7 måneder til at sove i en fremmede seng, så han kan sove 1 time, op og være vågen en time i autostolen og så hjem og kæmpe med at falde i søvn igen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.