Er det fair ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg ville nok skrue lidt ned for træningen deromkring  

Men en halv times tid på stepmaskinen eller cross traineren omkring det tidspunkt , det ville ikke gøre noget ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Men en halv times tid på stepmaskinen eller cross traineren omkring det tidspunkt , det ville ikke gøre noget ?

Nej bestemt ikke.

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Nej bestemt ikke.

Så håber jeg bare at den er der næste gang . Jeg gør alt rigtigt! Så det er bare frustrerende .

Anmeld

21. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Så håber jeg bare at den er der næste gang . Jeg gør alt rigtigt! Så det er bare frustrerende .

Know the feeling

Anmeld

22. maj 2013

Frk. Himmelblå

Kitkat92 skriver:

Kan det? Er lidt nysgerrig, hvor du har det fra

Vi har selv prøvet et halvt år. Jeg er normalvægtig i den lave ende, med fedtprocent præcis på gennemsnittet for min aldersgruppe, og jeg styrketræner 2-3 gange ugentligt. Har tænkt på, om det har betydning

Til trådstarter: Forstår din frustration 

Jeg ved bare, at min cyklus og ikke mindst æl-symptomer er langt kraftigere, når jeg har en periode med mindre motion.. Mit bmi er normalt ca. 19, men tror min krop er sundere på omkring 20-21... Har også læst at megen motion kan nedsætte fertiliteten.. Men ved ik lige med styrketræning.. Er nok mest kardio,der påvirker... 

Anmeld

22. maj 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hmm, vil da være ked af at skulle droppe min træning , da keg gerne vil bibeholde min krop , og at den er trænet ..
Jeg overbelaster ikke mig selv , men jeg bruger løbebånd, Stepmaskine, og så nogle styrketrænings teknikker .
Det burde da ikke være derfor ?

Min krop er bedst til cyklus ;-) når jeg ikke rigtig træner.. Har også læst, at især kardiotræning kan nedsætte fertiliteten - heldigvis bare midlertidigt. Hvad med at skrue ned for det ret stykke tid? 

Bare en mulighed, det er jo ik sikkert, der er en sammenhæng for dig. 

Anmeld

22. maj 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Jeg blev gravid i november , på 2. cyklus , hvorefter vi mister i januar . Vi har prøvet siden , og kører nu på 5 mdr hvor vi prøver . Jeg overvejer kraftigt , om man skal ringe til læge , så vi kan få noget hjælp , da jeg synes det er lang tid .
Og især fordi det skete så hurtigt sidste gang ?

Det er rigtig hårdt for mig , især når alle andre bliver gravide og får børn. Jeg prøver så vidt muligt ikke at tænke for meget over det , men som vi alle sammen godt ved , så kan man ikke styre sine egne følelser, ligemeget hvad man gør ..

Hjælp , hvad skal jeg gøre?!

Jeg ville da give lægen er kald, det kan jo aldrig skade. Om ikke andet kan han undersøge både sin kæreste og dig for, om der skulle være nogle hindringer.

Anmeld

22. maj 2013

Kløver

Uanset alder, tror jeg nogle venner falder fra, alt efter hvor man er i livet, og også hen af vejen, pga man er forskellige i feks holdninger om opdragelsen sf børnene og der bare ikke er samme rum tid til vennerne, vi har gode venner, og ser dem sjældent men vi nyder det når vi ses. Ikke alle er indstillet på venskaber hvor man ikke har tid hver weekend eller i hverdagene og så falder vennerne fra, men tror det er en naturlig process hvor de bedste bliver tilbage, de venner man feks kan se igen efter 6 mdr og stadig snakke med som om man så hånanden i sidste uge

Anmeld

22. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg blev gravid i november , på 2. cyklus , hvorefter vi mister i januar . Vi har prøvet siden , og kører nu på 5 mdr hvor vi prøver . Jeg overvejer kraftigt , om man skal ringe til læge , så vi kan få noget hjælp , da jeg synes det er lang tid .
Og især fordi det skete så hurtigt sidste gang ?

Det er rigtig hårdt for mig , især når alle andre bliver gravide og får børn. Jeg prøver så vidt muligt ikke at tænke for meget over det , men som vi alle sammen godt ved , så kan man ikke styre sine egne følelser, ligemeget hvad man gør ..

Hjælp , hvad skal jeg gøre?!

jeg stod lige nøjagtig i din situation- fordi det skete på den måde og jeg havde det svært med det (samt at jeg stod uden min normale medicin) valgte min læge at henvise os til udredning hvilket viste sig at være godt. min mand havde dårlig sædkvalitet. grunden til du ikke er blevet gravid er nok din krop skal normalisere sig inden, men kan sagtens forstå du gerne vil have det lykkes hurtigt igen og finde ud af om alt er som det skal være. ser jeg ikke noget galt med

Anmeld

22. maj 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Min krop er bedst til cyklus ;-) når jeg ikke rigtig træner.. Har også læst, at især kardiotræning kan nedsætte fertiliteten - heldigvis bare midlertidigt. Hvad med at skrue ned for det ret stykke tid? 

Bare en mulighed, det er jo ik sikkert, der er en sammenhæng for dig. 

Tja , så lå jeg holde lidt igen med det træning omkring de dage hvor ægget skal sætte sig fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.