Er det fair ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

Kløver

Måske det kan berolige dig at vide at rammer man æl selv helt perfekt og inder alke forhold er der hver cyklus 20% chance for graviditet hvis man er rask. Ved henvisning er det oftest med mistanke om noget er galt feks pco som jeg selv har, mange læger vil først henvise efter 1-2 år uden gevinst eller hvis man aborterer gentagne gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg har haft regelmæssige menstruationer faktisk lige efter blødningen stoppede efter sa'en, som selv kom ud .. Var indlagt med henblik på en udskrabning , men alt var kommet ud da jeg skulle afsted . Hvilket var godt nok jo ..
Jeg er herimod holdt op med at ryge ( har jeg været i 8-9 mdr) , jeg er normal vægtig ( måske lidt under ) .
Jeg træner i motions center 3-4 gange dagligt ..
Det car noget jeg startede med , for at få tankerne andre steder hen .
Men keg bliver bare så pisse skuffet hver gang min mens dukker op , og tænker at hvis det ikke lykkes denne gang , hvorfor skulle det så lykkes næste gang ?

Prøv at droppe træningen i en periode og evt tag et par kg på. Det kan 

sætte skub i tingene...

Anmeld

21. maj 2013

Millea

Anonym skriver:

Jeg blev gravid i november , på 2. cyklus , hvorefter vi mister i januar . Vi har prøvet siden , og kører nu på 5 mdr hvor vi prøver . Jeg overvejer kraftigt , om man skal ringe til læge , så vi kan få noget hjælp , da jeg synes det er lang tid .
Og især fordi det skete så hurtigt sidste gang ?

Det er rigtig hårdt for mig , især når alle andre bliver gravide og får børn. Jeg prøver så vidt muligt ikke at tænke for meget over det , men som vi alle sammen godt ved , så kan man ikke styre sine egne følelser, ligemeget hvad man gør ..

Hjælp , hvad skal jeg gøre?!

Jeg har været ude for præcis det samme.. Blev gravid første gang (faktisk uden at vi prøvede) det blev desværre til en SA, vi var så kede af det, men prøvede straks igen, der gik så 7 mdr og er nu gravid igen 

Jeg fik også tanken - at gå til lægen og bede om hjælp, men så skete det hele af sig selv..

Kan godt forstå at det er svært - men er sikker på at i er lige så heldige som os!! Held og Lykke 

Anmeld

21. maj 2013

Papillon

Frk. Himmelblå skriver:

sætte skub i tingene...

Kan det? Er lidt nysgerrig, hvor du har det fra

Vi har selv prøvet et halvt år. Jeg er normalvægtig i den lave ende, med fedtprocent præcis på gennemsnittet for min aldersgruppe, og jeg styrketræner 2-3 gange ugentligt. Har tænkt på, om det har betydning

Til trådstarter: Forstår din frustration 

Anmeld

21. maj 2013

esioul

Kitkat92 skriver:

Kan det? Er lidt nysgerrig, hvor du har det fra

Vi har selv prøvet et halvt år. Jeg er normalvægtig i den lave ende, med fedtprocent præcis på gennemsnittet for min aldersgruppe, og jeg styrketræner 2-3 gange ugentligt. Har tænkt på, om det har betydning

Til trådstarter: Forstår din frustration 

Jeg kan fortælle at jeg blev gravid den måned jeg ikke trænede så meget.

Jeg trænede normalt 4 gange om ugen, men holdt en pause og så var jeg gravid.

Om det er en tilfældighed skal jeg ikke ku sige

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

sætte skub i tingene...

Hmm, vil da være ked af at skulle droppe min træning , da keg gerne vil bibeholde min krop , og at den er trænet ..
Jeg overbelaster ikke mig selv , men jeg bruger løbebånd, Stepmaskine, og så nogle styrketrænings teknikker .
Det burde da ikke være derfor ?

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg kan fortælle at jeg blev gravid den måned jeg ikke trænede så meget.

Jeg trænede normalt 4 gange om ugen, men holdt en pause og så var jeg gravid.

Om det er en tilfældighed skal jeg ikke ku sige

Hvor meget trænede du ? Og hvad

Anmeld

21. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Hvor meget trænede du ? Og hvad

jeg trænede zumba, boksning og step. - og 4 gange om ugen.

Skiftede blandt det.

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

jeg trænede zumba, boksning og step. - og 4 gange om ugen.

Skiftede blandt det.

Okay så måske jeg skal lade være pg træne så meget de dage jeg har ægløsning , og når det skal sætte sig fast?

Anmeld

21. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Okay så måske jeg skal lade være pg træne så meget de dage jeg har ægløsning , og når det skal sætte sig fast?

Jeg ville nok skrue lidt ned for træningen deromkring  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.