Hjælp... pos eller neg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

Timmner

Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Anonym trådstarter

1000 tak alle sammen. Hvor er I bare søde.. snupper en test igen i morgen tidlig og håber så at den også viser positiv

Ringer man så til lægen og beder dem om at teste en også evt. via blodprøve eller kontakter man gynækolog eller?

Skal jo også have fortalt det til min kæreste. Han har fødselsdag på søndag og vi har 7 års dag på mandag, så tænker at jeg vil fortælle ham det en af de dage. Har I nogle gode og sjove ideer til hvordan jeg kan fortælle ham det?

Var I hos lægen først for at få det bekræftiget inden I fortalte det til kæresten?

Anmeld

21. maj 2013

MilleRasmussen

du skal ringe til lægen

Du kan købe en gave hvor der står, du skal være far!!!!

Spørger om han vil til fødselsdag den dato du har termin

skrive når 2 bliver til 3.

det er kun fantasien

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

MilleRasmussen skriver:

du skal ringe til lægen

Du kan købe en gave hvor der står, du skal være far!!!!

Spørger om han vil til fødselsdag den dato du har termin

skrive når 2 bliver til 3.

det er kun fantasien

1000 tak for alle dine dejlge og søde svar

Jeg sidder netop nu og læser hvordan folk har fortalt det både til kæreste og familie. Der er jo mange gode muligheder.

Måske jeg skal købe en bog "vi skal være forældre" eller lign.. "navnebognen"... "barnets bog" eller lign. hvor jeg sætter testene ind i.

Ken du evt. nogle gode bøger?

Jeg tager en test til i morgen og så ringer jeg til min læge derefter

Hvordan fortalte du det til din kæreste/mand, hvis jeg må spørge? :

Anmeld

21. maj 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

- Derfor jeg jo beder om hjælp til at uploade et billede

Okay. Fangede ikke lige ud af din tekst at det var hjælp til at oplade billede du søgte sorry

Anmeld

21. maj 2013

MilleRasmussen

jeg elsker bogen, BØRN, en håndbod fra graviditet til teenager. der er skrevet af en der hedder katerina som skriver om sine egen børn, egne erfaringer, den er ikke tør og kedelig og er rigtig god!!

jeg ringede bare da han var ude og kørelastbil på arbejde, han skulle lige have sætningen to gange.

min svigermor gav vi en blomst med en sut i, og min mor og far fik et tidlig scannings billed som vi selv havde betalt for!!

vi skrev på facebook: glæder mig til to bliver til tre
efter vi havde været til nakkefoldsscanning!!

Anmeld

21. maj 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Så fandt jeg ud af det - 100000 tak for hjælpen til jer som guidede mig igennem til at få et uploadet

Hvad siger I til testen???

Den er da over mega positiv.. Kæmpe stort tillykke med din lille januar-baby

Anmeld

21. maj 2013

pernie89

Du er gravid.. Tillykke ...

Anmeld

21. maj 2013

Millea

Anonym skriver:

Hvor dejligt at høre - så er jeg da ikke helt unormal hehe. Men hvorfor er det et sundt tegn at have de følelsen af mens.?

Jeg er SÅ LYKKELIG hvis jeg virkelig er gravid JUBII.. Jeg har købt to tests i dag, har én tilbage.. ville gerne tage den nu. Men tror jeg venter til i morgen tidlig hehe.. Hvis jeg kan vente så lang tid

Tillykke med din graviditet også

Jeg er gået ca 1 uge over tid Har det stor betydning med hvor meget jeg er gået over?

Mange tak :-)

Nej det har ingen anden betydning end hvor langt du er.. så er du jo i uge 5+0 allerede :-)

Jeg ringet til min læge da jeg testet positiv og fortalte om de mens-agtige smerter jeg havde, hun sagde at det er fordi livmoderhalsen giver sig, og det er fordi der er en lille bebs der inde.. Så på den måde er det et god tegn, fordi din krop arbejder med graviditeten 

Anmeld

21. maj 2013

Millea

Så har vi begge termin i januar 2014 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.