Hjælp... pos eller neg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.965 visninger
32 svar
23 synes godt om
21. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er gået nogle dage over tid, har dog lidt "ulmen" i underlivet som om jeg skal have menstruation, men har læst at det kan man sagtens have trods man evt. er gravid?!.

Jeg har i dag taget en test, og test stregen kom på efter lidt tid (45 sek -1 min. ca.), den var ikk 100% tydelig, men man kunne sagtens se den. Spørgsmålet er nu om jeg er gravid eller ej

Jeg har prøvet at uploade et billede men jeg kan desværre ikke finde ud af det. Kan I hjælpe, så I kan være med til at bedømme min test???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Hej

Jeg er gået nogle dage over tid, har dog lidt "ulmen" i underlivet som om jeg skal have menstruation, men har læst at det kan man sagtens have trods man evt. er gravid?!.

Jeg har i dag taget en test, og test stregen kom på efter lidt tid (45 sek -1 min. ca.), den var ikk 100% tydelig, men man kunne sagtens se den. Spørgsmålet er nu om jeg er gravid eller ej

Jeg har prøvet at uploade et billede men jeg kan desværre ikke finde ud af det. Kan I hjælpe, så I kan være med til at bedømme min test???

Altså vi kan jo ikke bedømme noget vi ikke kan se....

Anmeld

21. maj 2013

Christina74

Hej

Du kan gøre det direkte fra din tlf. 

Gå ind på baby.dk via din fon

gå ind på denne tåd

vælg send besked 

lidt under tekst boksen (den du skriver i) er der en lille gul box hvor der står ''vælg fil'' den trykker du på og finder dit billed.

vipti. . . .  og dit billed vil komme ind i tråden :-)

Anmeld

21. maj 2013

BabyMus

Lige nede under det felt man skriver beskeden i, det står tilføj billeder og der er en knap hvor der står vælg filer. Så vælger du bare din fil og så bliver billedet vedhæftet i beskeden når du sender den. Håber det var til at forstå, det er meget enkelt at gøre det, håber du finder ud af det så du kan få dit billede frem.

Anmeld

21. maj 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej

Selvfølgelig er du gravid - tillykke

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Altså vi kan jo ikke bedømme noget vi ikke kan se....

- Derfor jeg jo beder om hjælp til at uploade et billede

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Så fandt jeg ud af det - 100000 tak for hjælpen til jer som guidede mig igennem til at få et uploadet

Hvad siger I til testen???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. maj 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Så fandt jeg ud af det - 100000 tak for hjælpen til jer som guidede mig igennem til at få et uploadet

Jeg fastholder mit svar

Anmeld

21. maj 2013

Millea

Anonym skriver:

Tillykke.. du er gravid 

Anmeld

21. maj 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Den er da TOTALT positiv. En flotter test kan ikke fremstilles!!!

Tillykke - hvis det er godt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.