Hjælp... pos eller neg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

Christina91

Du kan da næsten ikke blive mere gravid! Tillykke!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

babyonboard

Du er da gravid der er ingen tvivl.. Tillykke med det..

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Wooohoooo... ved slet ikke hvad jeg skal skrive, sige, ved slet ikke hvad jeg skal om jeg skal græde eller grine, skrige, gå eller løbe... Jeg er SÅ LYKKELIG hvis den virkelig er pos   JUbiiiiiiiiiiii...

Hvor mange tests tog I?

Er det normalt at man godt kan have lidt "ulmen" i maven som om man skal have menstruation?

Anmeld

21. maj 2013

Millea

Anonym skriver:

Wooohoooo... ved slet ikke hvad jeg skal skrive, sige, ved slet ikke hvad jeg skal om jeg skal græde eller grine, skrige, gå eller løbe... Jeg er SÅ LYKKELIG hvis den virkelig er pos   JUbiiiiiiiiiiii...

Hvor mange tests tog I?

Er det normalt at man godt kan have lidt "ulmen" i maven som om man skal have menstruation?

Det er helt normalt, og et godt og sundt symptom.. Det er kun positivt med dem "mens" rumlen.. 

Er sikker på at du er gravid.. altså jeg tog 5 tester, men kunne godt have stoppet ved den første.. ;-)

Hvor længe er du gået over tid?

Anmeld

21. maj 2013

Christina74

Halli hallo den der g test, er der da ingen tvivl om er positiv 

Du skal være MOR 

Stort tillykke 

Anmeld

21. maj 2013

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Så fandt jeg ud af det - 100000 tak for hjælpen til jer som guidede mig igennem til at få et uploadet

Hvad siger I til testen???

Helt sikkert gravid
Stort tillykke..

Anmeld

21. maj 2013

CH2012

Anonym skriver:

Så fandt jeg ud af det - 100000 tak for hjælpen til jer som guidede mig igennem til at få et uploadet

Meget flot positivt!  Stort tillykke

Anmeld

21. maj 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Ikke noget at være i tvivl om  Den er jo knaldhamrende positiv. Hvordan skulle den kunne være bare i nærheden af negativ? 

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Millea skriver:

Det er helt normalt, og et godt og sundt symptom.. Det er kun positivt med dem "mens" rumlen.. 

Er sikker på at du er gravid.. altså jeg tog 5 tester, men kunne godt have stoppet ved den første.. ;-)

Hvor længe er du gået over tid?

Hvor dejligt at høre - så er jeg da ikke helt unormal hehe. Men hvorfor er det et sundt tegn at have de følelsen af mens.?

Jeg er SÅ LYKKELIG hvis jeg virkelig er gravid JUBII.. Jeg har købt to tests i dag, har én tilbage.. ville gerne tage den nu. Men tror jeg venter til i morgen tidlig hehe.. Hvis jeg kan vente så lang tid

Tillykke med din graviditet også

Jeg er gået ca 1 uge over tid Har det stor betydning med hvor meget jeg er gået over?

Anmeld

21. maj 2013

MilleRasmussen

Jo længere du er gået over tid, jo tydeligere plejer de og blive. HCG tallet stiger, altid godt og tage om morgnen med morgen urin for der er HCG tallet højt.

Forstår godt du spørger, det gjorder jeg også dengang, men den er super positiv, stort tillykke!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.