vil gerne TABE mig! nogle ideer til sund/frokost/aftensmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

Loa

betski skriver:

En nem, god og billig kostomlægning kunne være Palæo mad. Du kan læser mere om det her. I bund og grund handler det jo om en omlægning, altså noget der holder resten af livet

https://www.facebook.com/Paleo100?hc_location=stream

Pøj pøj med projektet

Er du noget du selv benytter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

betski

AnnaKJ skriver:

Lige et spørgsmål?
Har lige kigget på dit link og det ser jo vanvittig godt ud og nemt - men billigt????
Jeg synes det virker mega dyrt med alle de grundingredisener?
Har du nogle tips til ar gøre det billigere?

Alt omlægning kan jo betragtes som dyrt, da man oftest kommer til at skifte temmelig meget ud fra ens køkkenskabe. Så ja, det kan måske være en udskrivning første omgang - se det som en investering. Min veninde som er aktiv på denne kostomlægning har sparsomt med penge, men da hun bager alt selv og laver alt selv, ja så har hun rent faktisk sparet penge på madbudgettet. Derfor jeg tillod mig, at skrive en billig kost  

Anmeld

22. maj 2013

betski

Loa skriver:

Er du noget du selv benytter?

Nej det er det ikke. Jeg kan desværre ikke lide nødder og kerner - hvilket jo er en stor del af denne kost. Jeg ville rigtig gerne, men ja det nytter jo ikke noget, når jeg ikke kan lide halvdelen.

Jeg kan i stedet fortælle om min egen erfaring med vægttab. Jeg tabet 10 kg på 3 måneder ved at omlægge min kost, på en ret basal måde. Jeg udelod al sukker. Begrænsede mine indtag af kulhydrater og stivelse. Da jeg trænede en den i den tid, sørgede jeg for at spise godt med protein og vil sige noget af det vigtigste for mig var mine mellem måltider, ja lige ud over en god solid morgenmad. Men man skal huske, at tage højde for, hvor aktiv man er i forhold til hvor mange kcal man kan/må spise hvis man vil tabe sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.