heii
nu skal det ALTSÅ være nu!!
Jeg vil så frygtlig gerne tabe mig.. (ved godt det ikke er bare sådan lige) men vil altså komme igang.) jeg vil så gerne tabe mig 10-15 kg. for syntes selv jeg har det bare ikke så godt med mig selv. kommer til at svede og er for pustet efter kort tid (engang imellem)
mine madvaner er ikke helt så godt, til hverdag spiser jeg kun morgenmad ved 06:00 tiden og spiser igen ved klokken 13-15 tiden igen, og jeg ved sandlig at det er forkert,
er der ikke bare nogen som kan komme med nogle sunde og lette opskrifter eller ideer til en god frokost som man kan have med på arbejde, evt?
når jeg saa kommer hjem, har jeg så ikke tænkt hvad jeg skal spise så istedet finder jeg enten bare noget i køleskabet, eller i skabet, for har ikke så meget tid når jeg så end kommer hjem.
for jeg virker mig engang imellem noget træt os selvom jeg indimellem spiser frokost, men det er mere der hjemme om weekenden jeg spiser frokost.... :x)
og om aftenen når der er spist aftensmad ved 18:00 tiden har spise, kan jeg godt blive lidt sulten længere hend på aftenen...
det skal så siges jeg vejer omkring 88kg.
Anmeld