de nye Kh regler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Hmm, men har jeg så misforstået det de skriver. De skriver at man beholder de nuværende satser hvis man er "ikke jobparat" ... derfor jeg gik udfra at dem i parentes er de satser, i og med de så stadig er i "spil" hos de mennesker.... ? 

Det er helt korrekt opfattet tror jeg. Men er ikke så meget inde i det med jobparate og uddannelses parate. Dem der ikke er klar til uddannelse eller job bliver vidst på nuværende sats. Men som sagt er jeg ikke 100% inde i det. Det bare sådan jeg har forstået det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

M&N

Anonym skriver:

Tusind tak, så blev jeg klogere :-) tror de står i parentes fordi at dem der er jobparate får det første beløb svarende til SU, men dem med eks. Psykisk lidelse eller bare dem der bliver skønnet til ikke at være jobparate, de beholder den nuværende ydelse som er det beløb der står i parentes. 

Hvis jeg forstod det rigtigt. Og så bliver min kæreste heldigvis ikke ramt hvis han stadig er på Kh til den tid 

Hvad har du forstået omkring uddannelses-job- parat? Jeg er lidt på bar bund.  

Hvad hvis man er gravid når reglerne træder i kraft? Så er man vel ikke uddannelses parat eller hvad? 

Anmeld

19. maj 2013

grinny

Hvad har du forstået omkring uddannelses-job- parat? Jeg er lidt på bar bund.  

Hvad hvis man er gravid når reglerne træder i kraft? Så er man vel ikke uddannelses parat eller hvad? 

Lige præcis det samme er jeg i tvivl om og synes overhovedet ikke at man kan finde svar nogen steder  Jeg går på barsel sidst på året, så jeg er vel ikke jobparat/uddannelsesparat så længe jeg går på barsel?

Er så forvirret 

Anmeld

19. maj 2013

M&N

grinny skriver:

Lige præcis det samme er jeg i tvivl om og synes overhovedet ikke at man kan finde svar nogen steder  Jeg går på barsel sidst på året, så jeg er vel ikke jobparat/uddannelsesparat så længe jeg går på barsel?

Er så forvirret 

Det er skutte ikke mange penge hvis man går hjemme på barsel eller venter barn 

Anmeld

19. maj 2013

grinny

MorTilMalucca skriver:

Det er skutte ikke mange penge hvis man går hjemme på barsel eller venter barn 

3400 kr. havde jeg regnet det ud til, men har så lige fundet ud af at det nok bliver mindre 

Anmeld

19. maj 2013

M&N

grinny skriver:

3400 kr. havde jeg regnet det ud til, men har så lige fundet ud af at det nok bliver mindre 

Griner lidt inden i mig selv, hvordan f*** havde staten regnet med at man skulle betale sin husleje, mad og regninger for så lidt penge? Tja og et barn.. Tsk tsk, er mundlam. Håber virkelig de mener gravide og kvinder på barsel skal have lov til at beholde den høje sats. 

Anmeld

19. maj 2013

grinny

MorTilMalucca skriver:

Griner lidt inden i mig selv, hvordan f*** havde staten regnet med at man skulle betale sin husleje, mad og regninger for så lidt penge? Tja og et barn.. Tsk tsk, er mundlam. Håber virkelig de mener gravide og kvinder på barsel skal have lov til at beholde den høje sats. 

Håber jeg virkelig også, men hvis ikke ser det sort ud 

Anmeld

19. maj 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
grinny skriver:

Hvordan får du det til 3400? Er det ikke den sats der hedder 5736? For hvis det er, så har du jo også et fradrag. 

Anmeld

19. maj 2013

grinny

1+1=2 skriver:

Hvordan får du det til 3400? Er det ikke den sats der hedder 5736? For hvis det er, så har du jo også et fradrag. 

Jo men kæresten og jeg må jo ikke tjene mere end en dobbelt SU til sammen? Eller er jo helt galt på den

Anmeld

19. maj 2013

lollandpigen

Men er det sådan at uanset om man er jobparat eller ej så bliver man forsøgspligtigt overfor hinanden i par forhold??

Uanset om man er over 30 eller under 30??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.