Ville du kunne leve med det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Min mand fik da også spat af alle de baryton og baby pludder jeg kom med konstant. Mange mænd kan ikke sætte sig ind i alt det her faderhalløj før de står med begge fødder dybt plantet i lorten så i skal begge nyde tiden uden barnet nu, både hinanden og jeres venskaber, for begge dele kommer lidt på en prøve for manges vedkommende.

Ja tager det også lidt med et smil, at han vil nyde friheden nu før han skal være far, og flygte fra baby værelse, baby ting og halløj er bare glad for at han er ærlig og har sagt han vil være der 100% for os som familie når han kommer til verden - hvis det så viser at det har været snak, så tager jeg stilling til det - men kunne jeg slet slet ikke forestille mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

B&J

Anonym skriver:

Han kommer ikke kun til at være her når han har lyst, det er okay med mig nu, da der ikke er noget barn endnu, hvis han fortsat opfører sig sådan her på det niveau når baby kommer til verden, så kommer der også andre boller på suppen

ja undskyld men når han kan nu kan han jo også til den tid.... men håber da han ændre sig

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja undskyld men når han kan nu kan han jo også til den tid.... men håber da han ændre sig

Altså hvis han ikke ændre - så går den heller ikke længere

Anmeld

17. maj 2013

B&J

Anonym skriver:

Altså hvis han ikke ændre - så går den heller ikke længere

jamen dejligt du har sat grænser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.