Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MariaE skriver: Min mand fik da også spat af alle de baryton og baby pludder jeg kom med konstant. Mange mænd kan ikke sætte sig ind i alt det her faderhalløj før de står med begge fødder dybt plantet i lorten så i skal begge nyde tiden uden barnet nu, både hinanden og jeres venskaber, for begge dele kommer lidt på en prøve for manges vedkommende.
Min mand fik da også spat af alle de baryton og baby pludder jeg kom med konstant. Mange mænd kan ikke sætte sig ind i alt det her faderhalløj før de står med begge fødder dybt plantet i lorten så i skal begge nyde tiden uden barnet nu, både hinanden og jeres venskaber, for begge dele kommer lidt på en prøve for manges vedkommende.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Han kommer ikke kun til at være her når han har lyst, det er okay med mig nu, da der ikke er noget barn endnu, hvis han fortsat opfører sig sådan her på det niveau når baby kommer til verden, så kommer der også andre boller på suppen
Han kommer ikke kun til at være her når han har lyst, det er okay med mig nu, da der ikke er noget barn endnu, hvis han fortsat opfører sig sådan her på det niveau når baby kommer til verden, så kommer der også andre boller på suppen
ja undskyld men når han kan nu kan han jo også til den tid.... men håber da han ændre sig
B&J skriver: ja undskyld men når han kan nu kan han jo også til den tid.... men håber da han ændre sig
Anonym skriver: Altså hvis han ikke ændre - så går den heller ikke længere
Altså hvis han ikke ændre - så går den heller ikke længere
jamen dejligt du har sat grænser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128