Omg positivt :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

pussekat

l.kjoeller skriver:

den lov er simpelthen så dum. man kan jo sagtens være en god mor bare fordi man har gigt altså der er så mange børn der ikke får kærlighed og dem der så vil gøre alt for at give sin kærlighed videre må ikke. f..... up altså

hejsa
ja vi vil elsker en barn selv om vi ikke her lave det selv
her læse at men kan få et barn i polen for 3500 og op efter og det er lov at gør det men min mand tør ikke kan det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

l.kjoeller

pussekat skriver:

hejsa
ja vi vil elsker en barn selv om vi ikke her lave det selv
her læse at men kan få et barn i polen for 3500 og op efter og det er lov at gør det men min mand tør ikke kan det

der må jeg nok desværre give ham ret de børn ved man ikke hvilke vilkår har, og hvorfor de blot opgives. det har været i medierne

Anmeld

21. maj 2013

pussekat

l.kjoeller skriver:

der må jeg nok desværre give ham ret de børn ved man ikke hvilke vilkår har, og hvorfor de blot opgives. det har været i medierne

hejsa
ja vi er også når der til at vi nok ikke få nok børn for min mand give ikke kamp mere kom det så kom det og jeg her det nok også på den må selv om det gør ondt

Anmeld

21. maj 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Mange tak nu kan det næste ikke gå galt. Skal jeg være sammen med kæresten mere ind en gange for at jeg bliver gravid ?

Hver anden dag er det bedste, så når sædcellerne nemlig at reproducere sig

God arbejdslyst

Anmeld

21. maj 2013

l.kjoeller

pussekat skriver:

hejsa
ja vi er også når der til at vi nok ikke få nok børn for min mand give ikke kamp mere kom det så kom det og jeg her det nok også på den må selv om det gør ondt

Ja det er næsten ikke til at bære. Måtte selv i behandling pga min mand men det lykkedes heldigvis hurtigt. Føler med jer. Har dog hørt om flere der gav op som pludselig blev gravide selvom det kom lidt senere end planlagt

Anmeld

21. maj 2013

pussekat

l.kjoeller skriver:

Ja det er næsten ikke til at bære. Måtte selv i behandling pga min mand men det lykkedes heldigvis hurtigt. Føler med jer. Har dog hørt om flere der gav op som pludselig blev gravide selvom det kom lidt senere end planlagt

hejsa
ja det håbet vi også på nu når vi ikke se kun på det
og dejlig for jer det lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.