Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louise :-) skriver: Happy Humping!
Happy Humping!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kitkat92 skriver: Haha - hyggeligt Så er vi vist i samme båd
Haha - hyggeligt
Så er vi vist i samme båd
Muhmi skriver:
Anonym skriver: Mange tak nu kan det næste ikke gå galt. Skal jeg være sammen med kæresten mere ind en gange for at jeg bliver gravid ?
Mange tak nu kan det næste ikke gå galt. Skal jeg være sammen med kæresten mere ind en gange for at jeg bliver gravid ?
Ja det øger jeres chance.. Bad æget i hans bidrag, så hyg jer max...
Anonym skriver: Så blev den positivt nu ved jeg hvad jeg skal de næste 24 time !!!! Yes
Så blev den positivt nu ved jeg hvad jeg skal de næste 24 time !!!! Yes
Man plejer at sige at den bedste (mest koncentreret) sæd er når man har haft én dags pause mellem samleje - du bliver ikke nødvendigvis hurtigere gravid fordi I gør det 4 gange på en dag
ønskebarn74 skriver: Ja det øger jeres chance.. Bad æget i hans bidrag, så hyg jer max...
Man plejer at sige at den bedste (mest koncentreret) sæd er når man har haft én dags pause mellem samleje - man bliver ikke nødvendigvis hurtigere gravid fordi man gør det 4 gange på en dag
emmagirl skriver: Man plejer at sige at den bedste (mest koncentreret) sæd er når man har haft én dags pause mellem samleje - man bliver ikke nødvendigvis hurtigere gravid fordi man gør det 4 gange på en dag
Det er hvad min fertilitets klinik sagde til mig inden vi fandt ud af at vi kun kan få børn via reagensglas..
emmagirl skriver: Man plejer at sige at den bedste (mest koncentreret) sæd er når man har haft én dags pause mellem samleje - du bliver ikke nødvendigvis hurtigere gravid fordi I gør det 4 gange på en dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128