Omg positivt :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Ja det øger jeres chance.. Bad æget i hans bidrag, så hyg jer max... 

Ja vi skal virkelig hygge max idag,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa
ja her må vi ikke her lige få tag tråde i dag så lukke i nu til stå er lukke hele pahaaaa her ikke være samme i 4 uge nu og der kan gå op til 3 til 4 uge i nu haha min elsker mand er ved at se sådan ud i hoved og jeg er for vi elsker sex

Ej det er jeg da ked af, har i børn eller vil i bare gerne have det ?

Anmeld

17. maj 2013

Mink

Anonym skriver:

Så blev den positivt nu ved jeg hvad jeg skal de næste 24 time !!!! Yes

Stort tillykke :-) !! 

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

Akmese skriver:

Stort tillykke :-) !! 

Tak. Så håber jeg bare at om 2 uger siger positiv igen i en graviditet test

Anmeld

17. maj 2013

pussekat

Anonym skriver:

Ej det er jeg da ked af, har i børn eller vil i bare gerne have det ?

hejsa
nej vi her ikke børn her være på sygehus og få hjælp her få 2 iui og 2 ivf og 13 icsi førsøg og være gravid 2 gang som er end i sa og vi her også en hjemme lave som end i bio og her førsøg i over 8 år nu så vi for det lykke men vis det ikke vil må vi liv ud børn da vi ikke kan adoption da jeg her en sygdom som er gigt så kan man ikke det er så træt af det lort lov

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa
nej vi her ikke børn her være på sygehus og få hjælp her få 2 iui og 2 ivf og 13 icsi førsøg og være gravid 2 gang som er end i sa og vi her også en hjemme lave som end i bio og her førsøg i over 8 år nu så vi for det lykke men vis det ikke vil må vi liv ud børn da vi ikke kan adoption da jeg her en sygdom som er gigt så kan man ikke det er så træt af det lort lov

Ej det har jeg det slot med, nu er jeg heldig hvis ikke ret gammel så håber på at den er der denne gang held og lykke frem over med bp

Anmeld

21. maj 2013

Somatel

Vil altså godt nok mene at den er negativ, da stregerne ikke er lige tydlige..... desværre

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Somat skriver:

Vil altså godt nok mene at den er negativ, da stregerne ikke er lige tydlige..... desværre

Den kan da ikke være mere positivt

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Somat skriver:

Hvad så med denne taget nogle timer efter
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. maj 2013

l.kjoeller

pussekat skriver:

hejsa

den lov er simpelthen så dum. man kan jo sagtens være en god mor bare fordi man har gigt altså der er så mange børn der ikke får kærlighed og dem der så vil gøre alt for at give sin kærlighed videre må ikke. f..... up altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.