hjælpppp hva skal jeg gører

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2013

LilleChelle

heidi prettyface hansen skriver:

s helt iorden men lægen sagde bare røgen til mig og det har jeg altid vidst var farligt for børn og for voksne self men kommer lidt pludseligt bare sådan så tror ikke på det bare er det

Du dør heller ikke af at ryge med det samme. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

mor88

s helt iorden men lægen sagde bare røgen til mig og det har jeg altid vidst var farligt for børn og for voksne self men kommer lidt pludseligt bare sådan så tror ikke på det bare er det

Je ville i hvert fald ikki ryge, hvis jeg var dig. 

du er bange for at finde ham på værelset, hvor han ikke har kunnet få luft, så du kigger til ham hele tiden, men stadigvæ kan du godt ryge? Det forstår jeg ikke.

min mand kunne hellere ikke helt stoppe med at ryge, men han har begrænset det til, at han kun ryger når han er på arbejde og efter, at vores datter er lagt i seng.

husk i hver fald at vaske hænder, efter at du har røget.

Anmeld

17. maj 2013

Masig

ja men har nu snakket med børneadr og de kunne intet gører uden en henvisning fra lægen og han vil ikke give mig en for det er der ikke grundlag for mener han så må tage den med vagtlægen kl 16 og se hva han siger til det hele

Nej det ved jeg, men de kan jo sige om de mener han skal undersøges nærmere og så kan du sige det videre til lægen. Var i hvert fald det vi gjorde. Men må se hvad vagtlægen siger...

Anmeld

19. maj 2013

heidi prettyface hansen

mor88 skriver:

Je ville i hvert fald ikki ryge, hvis jeg var dig. 

du er bange for at finde ham på værelset, hvor han ikke har kunnet få luft, så du kigger til ham hele tiden, men stadigvæ kan du godt ryge? Det forstår jeg ikke.

min mand kunne hellere ikke helt stoppe med at ryge, men han har begrænset det til, at han kun ryger når han er på arbejde og efter, at vores datter er lagt i seng.

husk i hver fald at vaske hænder, efter at du har røget.

slap nu lige af folk ryger alle steder og jeg er ikke død af at min mor røg og min familie røg så rolig nu du kan dø af at gå uden for dørern alså..

men han var bare forkølet så ingen bekymring der

Anmeld

19. maj 2013

Røverdatter

Får din søn ammemælk eller mme? i nogle tilfælde kan dettogså have betydning. hvis han får mme, så prøv at se om du kan skifte mærke. evt. til den som findes på apoteket der er laktose fri. komælk til små babyer kan påvirke de undre organer og  den lille kan udvikle astmatisk bronkitis.

Anmeld

19. maj 2013

Lone Jakobsen

er lidt ked af at alle er efter trådstarter fordi hun ryger.

synes det er lidt off topic.

til ts. håber din lille søn er okay. kan sørme godt forstå at du er bekymret for ham.

Anmeld

20. maj 2013

heidi prettyface hansen

Røverdatter skriver:

Får din søn ammemælk eller mme? i nogle tilfælde kan dettogså have betydning. hvis han får mme, så prøv at se om du kan skifte mærke. evt. til den som findes på apoteket der er laktose fri. komælk til små babyer kan påvirke de undre organer og  den lille kan udvikle astmatisk bronkitis.

har værert til læge vagten med ham og han var bare forkølet og hoster lidt vi bruger allomin ekstra med ham da det er det eneste der mætter ham og han får afførring på hver dag de andre mærker giver ham hård mave

Anmeld

20. maj 2013

heidi prettyface hansen

Lone Jakobsen skriver:

er lidt ked af at alle er efter trådstarter fordi hun ryger.

synes det er lidt off topic.

til ts. håber din lille søn er okay. kan sørme godt forstå at du er bekymret for ham.

ja nogen folk har desværrede ondt et vis sted over for rygere men min søn tager på ingen måde skade af at vi ryger da han aldrig er i kontakt med det og lægen og sundhedsplejesken er fuldt ud tilfreds med måden vi gør det på for at beskytte ham fra røgen...

men han er oki han havde bare hoste og forkølelse

Anmeld

20. maj 2013

Lone Jakobsen

ja nogen folk har desværrede ondt et vis sted over for rygere men min søn tager på ingen måde skade af at vi ryger da han aldrig er i kontakt med det og lægen og sundhedsplejesken er fuldt ud tilfreds med måden vi gør det på for at beskytte ham fra røgen...

dejligt at det ikke var noget alvorligt med din søn

Anmeld

20. maj 2013

Frk. Himmelblå

Godt at høre, han er ok. Pyha da..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.