heidi prettyface hansen skriver:
hej jeg står i denne situation at jeg i dag har haft besøg af sundhedsplejesken for at veje og måle min dreng på 3 mdr..fortæller hende at han skiger meget og er tit meget ked af det og hoster og hans lunger piver..hun siger til mig at jeg skal tage til lægen med det samme og få ham undersøgt da hun kan se på hans lunger at han har besvær ved vejrtrækningen..jeg har så værert ved lægen og han lyttede på ham og sagde at det hele lød fint men at han har bronkitis og siger at han ikke vil give ham medicin før han får det værer og hva skal jeg så nu sidder jeg så bare her hjemme og ikke ved hva jeg skal nu
Ring til lægen og sig, at du vil have, han sender dig forbi børneafdelingen, så du kan få målt saturation mv. mhb. at lave så effektiv og korrekt en udredning som muligt.
Det ville jeg gøre..
Men du kan selvfølgelig også vælge at tage lægens ord for gode, men med mindre han målte sat, talte vejrtrækningsfrekvens osv. så ville jeg ikke være beroliget. - Har dårlige, dårlige erfaringer med læger og småbørn med dårlige luftveje blandt andet...
God bedring med ham..
Anmeld