Hvad gør i?? Syge børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.676 visninger
37 svar
31 synes godt om
17. maj 2013

MIWULA

Min søn har 40 i feber og jeg har sørget for pasning af ham. ( Svigerfar) Men nu begynder jeg og tænke om det måske!!

Vi var hos vagtlægen igår og han kunne ikk se noget på ham.

Hvad gør i når jeres børn er så syge? Får i dem passet eller passer i selv??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

B&J

hvis Daniel har 38-39 bliver han passet af bedste fordi hun har sagt hun gerne vil, og hvis den er mere tager vi den selv men det er meget meget sjælden Daniel er syg heldigvis er jeg hjemme i dag for Daniel har små feber på 38,2

Anmeld

17. maj 2013

MIWULA

B&J skriver:

hvis Daniel har 38-39 bliver han passet af bedste fordi hun har sagt hun gerne vil, og hvis den er mere tager vi den selv men det er meget meget sjælden Daniel er syg heldigvis er jeg hjemme i dag for Daniel har små feber på 38,2

okey.. Jeg har overvejet og give ham noget panodil så han har det nogenlunde mens svigerfar passer men han fik igår og her i nat.. hvor meget må de få ved du det?

Anmeld

17. maj 2013

B&J

okey.. Jeg har overvejet og give ham noget panodil så han har det nogenlunde mens svigerfar passer men han fik igår og her i nat.. hvor meget må de få ved du det?

umm er det ikke max 6-8 lige som os?????

men giv ham en Panodil nu det ville jeg også gøre for at holde den nede så når der går 3-4 timer så se hvordan han har det der igen evt sodavands is og masser af koldt at drikke

håber han snart bliver rask det er så træls når vores børn bliver syge

Anmeld

17. maj 2013

Maria-s

Har også fået passet vores søn med høj feber. Så længe han ellers er "ok" og jeg ikke er nervøs for at der skulle være noget ellers alvorligt galt, har jeg ikke så store problemer med det. Hverdagen skal jo hænge sammen og der er ikke altid muligheden for at mor eller far kan få fri. Slet ikke hvis det strækker sig over flere dage. Alle bedsteforældre her er der fuld tiltro til mht pasning og alle er sat ind procedure ved evt feberkramper. Så det er da bare fantastisk du kan få passet

men jo man vil da helst selv være ved sine pus, men når det nu ikke kan være anderledes synes jeg det er en god løsning

Anmeld

17. maj 2013

ano14316

MIWULA skriver:

Min søn har 40 i feber og jeg har sørget for pasning af ham. ( Svigerfar) Men nu begynder jeg og tænke om det måske!!

man må max give børn panidil hver 6. time, og med sådan en høj feber ville jeg gøre det, men ikke uden lige at have konsulteret lægen.

Anmeld

17. maj 2013

PernilleogLouis

Her har jeg ingen til at passe når han er syg så den klarer jeg selv og indrømmer jeg er lidt misundelig på dem der har bedsteforældre der kan passe

Anmeld

17. maj 2013

L&V

Hvis Laura er syg så passer vi hende selv og når sygdommen er væk og hun bare trænger til at komme oven på igen kommer hun op til mormor..

Husk at nogle børn nemmere får feberkrampe ved brug af febernedsættende

Anmeld

17. maj 2013

Maja_4000

Vi passer næsten altid selv .. Carolines mormor og morfar arbejder stadig, og jeg har ikke lyst til at vække hendes oldeforældre så tidligt .. (Jeg skal hjemmefra klokken seks, min kæreste halv otte SENEST )

Anmeld

17. maj 2013

baby012

MIWULA skriver:

Vi passer altid selv, også når vi begge selv er syge .. 

Tror helt klart det er bedst for børn at være hos de primære omsorgspersoner og i vandte omgivelser når de er syge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.