Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tauf skriver: Goddag goddagJeg hørt lige noget i radioen og "arbejdsskader" Altså ting man gør på sit arbejde og så bliver til en vane at man også kommer til at gøre det når man kommer hjem..Tænkte det kunne være sjovt at høre om andre, da jeg selv har nogen fra min tid på Mac D.Når vi skulle ud og tisse skulle vi siger at vi gik på 8'erne. Fordi det ikke er pænt foran spisende kunder at man skal på toilet. (ja ja nu ved i det)Nu er det 4år siden jeg stoppede og jeg kan stadig komme til at sige detAlle ordre man fik i køkkenet skulle svares med et JA TAK. For at man være sikker på det var dt rigtig som blev lavet.Dette siger også stadig når nogen ber mig om noget. Kan også stadig komme til at råbe detHvad med jer er i blevet arbejdesskadet ?
Goddag goddagJeg hørt lige noget i radioen og "arbejdsskader" Altså ting man gør på sit arbejde og så bliver til en vane at man også kommer til at gøre det når man kommer hjem..Tænkte det kunne være sjovt at høre om andre, da jeg selv har nogen fra min tid på Mac D.Når vi skulle ud og tisse skulle vi siger at vi gik på 8'erne. Fordi det ikke er pænt foran spisende kunder at man skal på toilet. (ja ja nu ved i det)Nu er det 4år siden jeg stoppede og jeg kan stadig komme til at sige detAlle ordre man fik i køkkenet skulle svares med et JA TAK. For at man være sikker på det var dt rigtig som blev lavet.Dette siger også stadig når nogen ber mig om noget. Kan også stadig komme til at råbe detHvad med jer er i blevet arbejdesskadet ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har arbejdet 9 år på et postcenter og jeg kan ikke se et bynavn uden at postnummeret straks popper op i hovedet
Jeg kan riiiiiiigtig mange postnumre...
Holbæktrunten skriver: Hehe, jeg kommer nogen gange til at trykke 0 på Tlf herhjemme - når jeg ringer 'ud af huset'
Hehe, jeg kommer nogen gange til at trykke 0 på Tlf herhjemme - når jeg ringer 'ud af huset'
Haha også mig
Ellers har jeg ikke erhvervet så mange skader endnu blev færdiguddannet i januar og fik job i marts men mon ikke det kommer
Bihsberg skriver: Jeg er dagplejer på 7. år og NØJ alle de arbejdsskader man får af det!! Min mand er nok mest træt af at når jeg hælder op i hans glas får han helt ubevidst kun et kvart glas, I ved, så han kan styre det og ikke spilder DOH!!!
Jeg er dagplejer på 7. år og NØJ alle de arbejdsskader man får af det!! Min mand er nok mest træt af at når jeg hælder op i hans glas får han helt ubevidst kun et kvart glas, I ved, så han kan styre det og ikke spilder DOH!!!
Haha
Jeg har arbejdet med voksende og handicapet børn i rigtig mange år, og jeg er kommet til at be fremmede folk om lige at huske at vaske deres hænder, hvis jeg har brugt et offentligt toilet. Der er godt nok mange voksende der ik vasker hænder efter at ha været på wc. Ad Ad!!
Det sker stadig at jeg trykker 0, for at komme ud af huset, hvis jeg bruger en fastnet Tlf.
Og sikkert også mange flere ting. X
Jeg er sosuhjælper, og ringer OFTE på hos mig selv, inden jeg låser mig ind
Jeg var elev i Salling - der hed toliettet: "at gå på 17" (det siger jeg dog ikke mere)
Og nu arbejder jeg med briller: så nu tæller jeg personer i f.eks. tv (mest tv-avisen), hvor mange personer med briller (og især runde briller)
Wimmie skriver: Jeg har arbejdet 9 år på et postcenter og jeg kan ikke se et bynavn uden at postnummeret straks popper op i hovedet Jeg kan riiiiiiigtig mange postnumre...
Sådan havde jeg det også de første par år efter jeg stoppede med arbejde ved PostDanmark - var videokoder, så det gik jo ud på at taste postnumre og vejnavne... nøj hvor var jeg god til postnumre dengang. Heldigvis er det gået over nu, det er næsten 10 år siden jeg stoppede
Kia2013 skriver: Sådan havde jeg det også de første par år efter jeg stoppede med arbejde ved PostDanmark - var videokoder, så det gik jo ud på at taste postnumre og vejnavne... nøj hvor var jeg god til postnumre dengang. Heldigvis er det gået over nu, det er næsten 10 år siden jeg stoppede
Hvor hyggeligt - jeg var også videokoder - 7 af årene var jeg supervisor i video
Hov kom lige i tanker om en del flere "arbejdsskader"...
Jeg har arbejdet i Sagnlandet Lejre's fortidsmiljøer i 5 somre i træk... og kan ikke gå over en græsplæne uden at notere hvilke spiselige planter dér vokser (fx. kløver, mælkebøtte og røllike). Det samme når man er i skoven... skvalderkål er jo ikke kun ukrudt. Og bliver næsten fornærmet når jeg ser at nogen tager 40 kr for en lille bøtte med ramsløg, når man nu kan plukke dem gratis i skoven
Og ligenu, hvor jeg lige har lavet koldskål til aftensmaden, så var der jo kærnemælk og tykmælk tilovers - så laver man da ost, det gør man da!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128