"arbejdsskader" :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

MyLove E

Martsbaby skriver:

Jeg har et par stykker

Da jeg var i Tiger "gik vi med katten" når vi skulle på WC.. Grunden til det ordvalg var, at i toiletnøglen var der en kat som nøglering Den kom jeg til at bruge et par gange efter jeg stoppede, når jeg skulle på wc

Jeg er udlært i sko, så jeg er SLEM SLEM SLEM til at se på ALLE folks sko - selv folk der bare går forbi mig på gaden!

Thi hi smart at gå med katten:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

lycly

Jeg arbejder i Føtex og har en del "arbejdsskader" derfra Jeg har præsteret at ringe til banken og præsenteret mig med: Ja hej du taler med Luna fra Føtex Nørrebro... Øh nåh nej, bare Luna " FLOVT!

Jeg siger også tit når jeg skal tisse at jeg skal lige på 14, for det kalder vi det

Den værste af dem er når jeg er ude og handle eller shoppe, så render jeg rundt og folder tøjet sammen hvis det ligger og roder (jeg arbejder i textil afdelingen) og jeg lægger altid tingene rigtigt på plads fordi jeg ved hvor irriterende det er at finde en mælk eller en pose æbler liggende blandt strømperne

Anmeld

16. maj 2013

Victoria2013

Jeg er jo uddannet arkæolog og har derefter selvfølgelig arbejdet på udgravninger osv... og det giver altså nogle "arbejdsskader" eller "miljøskader" som jeg plejer at kalde dem for

Fx. er det meget svært at gå tur i skoven og ikke gå og kigge efter flintesten på skovstien eller kigge på landskabet efter tegn fra fortiden (høje, store sten placeret i cirkler eller gamle markskel).

Det samme når man er ude og køre tur, sidder altid og kigger på markerne og ser efter "nå, der er nok lige en udgravning igang dér" og ser gravhøje osv overalt - og kirker man kører forbi skal også lige bedømmes, hvilken stil er de bygget i og hvor gamle er de så?

... og bare herhjemme er det jo svært at grave i jorden i haven uden at holde øje med fund. Eller når jeg går langs markerne udenfor, kommer jeg tit til at gå meeeeget tæt på, for der kunne jo lige ligge noget flint som "er noget" 

Anmeld

16. maj 2013

Maja_4000

Jeg arbejder i Føtex og har en del "arbejdsskader" derfra Jeg har præsteret at ringe til banken og præsenteret mig med: Ja hej du taler med Luna fra Føtex Nørrebro... Øh nåh nej, bare Luna " FLOVT!

Jeg siger også tit når jeg skal tisse at jeg skal lige på 14, for det kalder vi det

Den værste af dem er når jeg er ude og handle eller shoppe, så render jeg rundt og folder tøjet sammen hvis det ligger og roder (jeg arbejder i textil afdelingen) og jeg lægger altid tingene rigtigt på plads fordi jeg ved hvor irriterende det er at finde en mælk eller en pose æbler liggende blandt strømperne

Dem er jeg med på .. Jeg arbejder også i føtex jeg trimmer dog deli i stedet for

Anmeld

16. maj 2013

kriknu

Jeg har på et tidspunkt stået som kontrollør til en række sports ting, og har derfra fået den "skade" begået simpelthen ikke kan more miudi byen, til sportskampe eller festivaler ... Jeg analyserer alle folk, og holder øje med hvem der gør noget de ikke må... F.eks. Ryger i en hahvor der ikke må ryges, kaster med øl og andet ... Jeg kigger sågar efter om folk bliver kropsvisiteret korrekt 

Anmeld

16. maj 2013

Maria-s

Omtaler stadig mit gamle arbejde som "vi". Har også med at sige i telefonen "ja goddag du taler med Maria Fra xxx" (dig heldigvis ikke så tit mere!) arbejdede for tøjfirma, så når jeg ser blade, reklamer, er på strøgtur spotter jeg fede detaljer som jeg tænker "Ahhhhhhh FED detalje! Det kunne man lige bruge til..." Øhh nåå nej, det kunne "man" så ikke...  

Når jeg skal skrive min mail add, skriver jeg halvdelen af gangene min gamle arb mail add

Anmeld

16. maj 2013

Maja88

Jeg er heldigvis kommet over min skade  

Var på et tidspunkt telefon dame ved det et stort firma=mange opkald på en dag..

Man sagde når man tog den firmaets navn goddag...

Et gjorde jeg godt nok mange gange herhjemme også.. så flovt

Anmeld

16. maj 2013

Janni.

Jeg arbejder som sosu hjælper. Nogen dage tager jeg mig selv i at gå meget op i tiden.

Enkelte dage føler jeg mig så stresset så hvis min kæreste be'r mig om at skynde mig (hvis vi har en aftale) så har jeg mest lyst til at sætte mig ned og græde.

Anmeld

16. maj 2013

Disarobi

Jeg er dagplejer på 7. år og NØJ alle de arbejdsskader man får af det!! Min mand er nok mest træt af at når jeg hælder op i hans glas får han helt ubevidst kun et kvart glas, I ved, så han kan styre det og ikke spilder  DOH!!! 

Anmeld

16. maj 2013

Dorthe1986

Bihsberg skriver:

HahJeg er dagplejer på 7. år og NØJ alle de arbejdsskader man får af det!! Min mand er nok mest træt af at når jeg hælder op i hans glas får han helt ubevidst kun et kvart glas, I ved, så han kan styre det og ikke spilder  DOH!!! 

Hahaha, hvor sjovt altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.