"arbejdsskader" :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.599 visninger
29 svar
52 synes godt om
16. maj 2013

MyLove E

Goddag goddag

Jeg hørt lige noget i radioen og "arbejdsskader" Altså ting man gør på sit arbejde og så bliver til en vane at man også kommer til at gøre det når man kommer hjem..

Tænkte det kunne være sjovt at høre om andre, da jeg selv har nogen fra min tid på Mac D.

Når vi skulle ud og tisse skulle vi siger at vi gik på 8'erne. Fordi det ikke er pænt foran spisende kunder at man skal på toilet. (ja ja nu ved i det)

Nu er det 4år siden jeg stoppede og jeg kan stadig komme til at sige det

Alle ordre man fik i køkkenet skulle svares med et JA TAK. For at man være sikker på det var dt rigtig som blev lavet.
Dette siger også stadig når nogen ber mig om noget. Kan også stadig komme til at råbe det

Hvad med jer er i blevet arbejdesskadet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Tip!

Jeg arbejder med udviklings hæmmede.. Ca 4 år i udvikling.. 

hvis mine kollegaer spørger om noget siger vi ofte: prøv og dæt?! 

Eller "miiiiig selv klare".. 

det er et fantastisk arbejde med de udviklingshæmmede loooove it

Anmeld

16. maj 2013

Holbæktrunten

Tauf skriver:

Goddag goddag

Jeg hørt lige noget i radioen og "arbejdsskader" Altså ting man gør på sit arbejde og så bliver til en vane at man også kommer til at gøre det når man kommer hjem..

Tænkte det kunne være sjovt at høre om andre, da jeg selv har nogen fra min tid på Mac D.

Når vi skulle ud og tisse skulle vi siger at vi gik på 8'erne. Fordi det ikke er pænt foran spisende kunder at man skal på toilet. (ja ja nu ved i det)

Alle ordre man fik i køkkenet skulle svares med et JA TAK. For at man være sikker på det var dt rigtig som blev lavet.
Dette siger også stadig når nogen ber mig om noget. Kan også stadig komme til at råbe det

Hehe, jeg kommer nogen gange til at trykke 0 på Tlf herhjemme - når jeg ringer 'ud af huset'

Anmeld

16. maj 2013

M&J87

JEg har også arbejdet på Mcd, dog meget længe siden! Omkring 7 år siden, men JA TAK glemmer jeg aldrig... hehe

Anmeld

16. maj 2013

Moma

Da vi havde fastnettelefon - kunne jeg sige, når telefonen ringede eller jeg selv skulle ringe til nogle - goddag det er X (mit navn) fra X (firma)

Anmeld

16. maj 2013

MyLove E

Holbæktrunten skriver:

J

Hehe, jeg kommer nogen gange til at trykke 0 på Tlf herhjemme - når jeg ringer 'ud af huset'

Ja det kunne jeg tro at man kom til:-)

Anmeld

16. maj 2013

MyLove E

M&J87 skriver:

JEg har også arbejdet på Mcd, dog meget længe siden! Omkring 7 år siden, men JA TAK glemmer jeg aldrig... hehe

Jeg gentager også nogle gange og så siger ja TAK:-):-)

Anmeld

16. maj 2013

Fenja09

Tauf skriver:

Goddag goddag

Jeg havde en i en lang periode efter jeg stoppede med at arbejde som sosu-hjælper, at vaske hænder KONSTANT plus at jeg godt kunne komme til at snakke lidt for klart og tydeligt herhjemme  

Apropos arbejdsskade, så havde jeg engang en borger ( på plejehjem) som var gammel sygeplejerske og meget dement (Fru Nielsen). En tidlig morgen da jeg sidder i vagtstuen ringer vores tlf og så hører jeg Fru Nielsen sige " Hej, jeg ringer for at fortælle at jeg desværre ikke kommer på arbejde idag, da jeg ligger syg". Det grinede vi meget af, selvfølgelig på en sød måde  Så kan man se hvor meget vores arbejde betyder for vores identitet.

/Fenja

Anmeld

16. maj 2013

Happiness

Jeg kan komme til at banke på, før jeg går ind til min grædende søn Arbejder på et bosted for udviklingshæmmede...

Eller bruge de vendninger beboerne bruger mange gange dagligt

Trykker "0" når jeg ringer

Bruger "Tegn til tale" når jeg snakker

Og sikkert en masse andre ting jeg ikke lige tænker over

Anmeld

16. maj 2013

AnthonsMor

Tauf skriver:

Goddag goddag

Jeg har et par stykker

Da jeg var i Tiger "gik vi med katten" når vi skulle på WC.. Grunden til det ordvalg var, at i toiletnøglen var der en kat som nøglering Den kom jeg til at bruge et par gange efter jeg stoppede, når jeg skulle på wc

Jeg er udlært i sko, så jeg er SLEM SLEM SLEM til at se på ALLE folks sko - selv folk der bare går forbi mig på gaden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.