Anonym skriver:
Har bare hele mit liv været den der - okay, jamen, amen pige
som HADER at føle sig ''ikke elsket'' hvilket jeg føler når han behandler mig sådan..og jeg kan da være bange for at hvis jeg bare brat stopper med at kontakte ham, så udnytter han det, og så hører jeg heller intet fra ham, før han måske skriver hvorfor han ikke hører fra mig, han forventer nærmest at jeg render efter ham, for her sidst ville han komme efter skole - men gjorde det ikke selvom han skrev dagen før at han ville gøre det, så vi kunne snakke
Der går så to dage tror jeg uden kommunikation overhovedet, og skriver så til hans mor (hvor han bor) om ikke hun vil sige til ham at jeg gerne vil snakke med ham..
-Der skriiver han så samme aften, at han er ked af at han ikke kom, og havde dårlig samvittighed, og ventede på jeg skulle skrive til ham 
også selvom vi aftalte han skulle komme hjem til mig efter skole 
Jeg vil prøve at lade ham komme til mig - frygter bare at jeg så ikke ser eller hører fra ham lææææænge, for det er som om han forventer jeg kontakter jeg
og nu har vi weekend, så skal han alligevel sikkert på druk med vennerne, og ja 
Stil dig selv spørgsmålet: "Hvad er det værste er kan ske, hvis han ikke skriver?".
En "kæreste", som ikke vil dig optimalt? Det skal du ikke bruge din energi på. Du fortjener bedre end det!
Fortæl ham, hvad dine grænser er. Det lyder ikke som om at han har forstået det endnu, eftersom han lægger ansvaret over på dig, i og med han forventede at høre fra dig?
Fortæl ham at du forventer, at han overholder jeres aftaler - og melder afbud, såfremt noget kommer i vejen. Det er ikke for meget at forlange i et forhold. ISÆR ikke når der inden længe bliver meget mere ansvar end en aftale at forholde sig til.
Uanset hvad, så skal du nok klare dig igennem det her.
En sidste ting..... Det er en god ide, at sige "skat, jeg har BRUG FOR" eller "jeg ville blive rigtig GLAD for, hvis du", for mænd reagerer negativt på "du SKAL".
Du kan melde ud, at du har brug for at han respektere de aftaler i laver og at han viser han er interesseret i dig, før at du kan være tryg og glad i jeres forhold og at du ikke kan se en fremtid i tingene, som de kører nu, da det påvirker dig for meget og du har brug for ro i din graviditet. ((Det skader faktisk barnet allerede fra fosterstadiet, hvis moren er stresset/ulykkelig/angst osv. og kan give barnet større risiko for fx at blive misbruger)) <-- dette siger jeg ikke for at give dig flere bekymringer, men for at tænke på det bedste for DIG og babyen.