Jeg har barsel og Steffen har ferie i næste uge (28) og 30 og 31... I morgen ska vi til bryllup ved et vennepar og søndag pakker vi bilen og kører til fyn hvor vi ska besøge mine bedsteforældre og være der indtil tirsdag... Tirsdag kører vi videre til Kbh hvor vi ska besøge Steffens bror og hans kæreste, der blir vi til onsdag hvor vi drager tilbage til Silkeborg...
Hvis vejret er godt tar Steffen og jeg, en aften hvor farmor passer Kathrine og vi vil så sejle en tur på søerne og indtil silkeborg og spise og sove i båden... Trænger sådan til noget kæreste tid..

Uge 30 er ikke planlagt endnu, men mon ikke det blir til en masse sejlture, hvis vejret er til det..

Uge 31 Ska vi i svigerforældrernes sommerhus ved Søndervig sammen med et hold gode venner, der har 2 piger på 1 og 3 år... Og måske Diana, Claus og Lucas kommer på besøg...

Vi var blevet tilbudt en tur til Spanien med Steffens forældre, hvor de har et hus nede... Men jeg syns ikk lige jeg havde lyst endnu, når Kathrine er så lille... Så det blir næste år..
Puha, det blev da langt... Men ihhhh hvor jeg glæder mig..
Knus Mette
Anmeld