Ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
i morgen får jeg besøg af en veninde jeg ikke har set i et år.. hun skal være her en uge, og jeg glæder mig sååå meget!!! (hun bor på sjælland, så det er sjældent vi ses, nu hvor jeg er flyttet herover)
næste weekend kører vi med kattene til nordsjælland i mine forældres sommerhus i tisvilde (sammen med dem, hunden og min søs), og bliver der til onsdag hvor vi kører hjem igen... når vi kommer hjem til Gjern er Daniels søster, kæreste og børnene herovre, så skal vi hygge med dem, fredag kører vi til Fjellerup, til Daniels mor, hvor der lørdag er ålegilde for hele Daniels familie.. så slutter Daniels ferie, og jeg regner med at køre til Sjælland igen og være lidt hos mine forældre i sommerhuset (kattene bliver derovre nemlig), for jeg skal ikke starte igen før august... Synes det er synd for Daniel han kun har en uges ferie, men der er ikke tid til mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

Mira0911

Skal nyde sommeren hjemme...

Anmeld

3. juli 2009

MetteT

Jeg har barsel og Steffen har ferie i næste uge (28) og 30 og 31... I morgen ska vi til bryllup ved et vennepar og søndag pakker vi bilen og kører til fyn hvor vi ska besøge mine bedsteforældre og være der indtil tirsdag... Tirsdag kører vi videre til Kbh hvor vi ska besøge Steffens bror og hans kæreste, der blir vi til onsdag hvor vi drager tilbage til Silkeborg...

Hvis vejret er godt tar Steffen og jeg, en aften hvor farmor passer Kathrine og vi  vil så sejle en tur på søerne og indtil silkeborg og spise og sove i båden... Trænger sådan til noget kæreste tid..

Uge 30 er ikke planlagt endnu, men mon ikke det blir til en masse sejlture, hvis vejret er til det..

Uge 31 Ska vi i svigerforældrernes sommerhus ved Søndervig sammen med et hold gode venner, der har 2 piger på 1 og 3 år... Og måske Diana, Claus og Lucas kommer på besøg...

Vi var blevet tilbudt en tur til Spanien med Steffens forældre, hvor de har et hus nede... Men jeg syns ikk lige jeg havde lyst endnu, når Kathrine er så lille... Så det blir næste år..

Puha, det blev da langt... Men ihhhh hvor jeg glæder mig..

Knus Mette

Anmeld

3. juli 2009

Mette+Mathias

Camilla_a skriver:

Ej hvor dejligt

Hvor har du fundet det? Vi er selv ved at se efter ferie og det skal nemlig også være all inclusive

Hos neckermann-reisen.de - og det er så fedt at man kan flyve fra Billund, så man ikke skal helt til Hamborg.

Anmeld

4. juli 2009

Camilla_a

Mette+Mathias skriver:

Hos neckermann-reisen.de - og det er så fedt at man kan flyve fra Billund, så man ikke skal helt til Hamborg.

Tusind tak for tippet! Nu har vi fået bestilt en uges ferie til tyrkiet  

Anmeld

4. juli 2009

Mette+Mathias

Camilla_a skriver:

Tusind tak for tippet! Nu har vi fået bestilt en uges ferie til tyrkiet  

Ej hvor fedt!! Hvor meget kom i af med og hvornår skal i afsted?

Anmeld

4. juli 2009

Plysbjørnen

Vi skal en enkelt uge i sommerhus, sammen med mor og far... det er hvad det bliver til for os.

Anmeld

4. juli 2009

Camilla_a

Mette+Mathias skriver:

Ej hvor fedt!! Hvor meget kom i af med og hvornår skal i afsted?

Vi smutter den 1/8 og skal af med ca 10.000 for to voksne og to børn under 2år. Frey fylder heldigvis først 2 den 12 så vi når det lige inden han stiger i pris, så det er dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.