Ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2009

Lise

Vi skal til Bornholm næste weekend, bare fra fradag til søndag..

Og så i slutningen af måneden tager vi i sommerhus i en uge i Rendbjerg ved Flensborg Fjord med mine forældre, min bror+kon+søn, og så kommer min søde veninde måske et par dage. Så det bliver forhåbentlig rigtig hyggeligt med afslapning, grill og hygge..og godt vejr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

xx

Vi skal en uge til nykøbing mors, hvor vi har lejet et hyggeligt sommerhus med bålplads og legeplads til ungerne osv.....skønt. Min mor og bror skal også med. Glæder mig...

Næste sommer håber vi på at få råd til at tage til Thassos. Der skal min mor og bror også med. Det er længe siden vi har været i udlandet og det er jo også dyrt at komme afsted 2 voksne og 3 børn, men min mor har sagt hun gerne vil betale halvdelen og så der det jo lige pludselig lidt mere realistisk ud  Jeg har bare den bedste mor og bror.....de er helt klart på min top 10 liste over yndlingspersoner...hihi   

Anmeld

3. juli 2009

Cris

Jeg synes også at det er dejligt at være i DK om sommeren. Jeg kan bedre lige at holde ferie Sydpå sidst i August eller September, når vejret i DK er ved at blive kedeligt og det er stadig meget varmt i andre lande. På den måde jeg har den fornemmelsen, at sommeren har været lidt længere end bare et par måneder

Anmeld

3. juli 2009

Valle81

Kenny, jeg og børnene skal en uge i mine forældres sommer hus ( uden mine forældre:0) ) i hele uge 29. Uge 30 skal vi bruge på at tage i tivoli, djurs osv:0) Uge 31 har jeg ferie alene sammen med min datter, og den skal vi bruge på strand og hygge og måske et par dage sammen med min mor og far i sommerhuset:0)

Anmeld

3. juli 2009

Mca<3

Vi tager til Bornholm på torsdag

Anmeld

3. juli 2009

LotteGabriella

Mette&Alexander skriver:

ER bare nysgerrig, men hvor skal i hen på ferie??

Vi har selv først ferie i august og september. I den første ferie hvor vi har to uger skal vi nok på camping herhjemme hvis vejret tillader det.
Den sidste uge som vi har i september skal vi med mine forældre til Mallorca og det glæder jeg mig virkelig til. Det er bare så længe side vi har været udenlands på ferie ja og Alexander har aldrig prøvede det, så det bliver super godt.

Vi kører syd på i morgen tidlig 
Vi skal til Norditalian i 2 uger...ned og se min familie som jeg ikke har set i 7 år
Glæder mig helt vildt, for de har hverken mødt Brian eller Daniella, så jeg skal rigtig vise min lille familie frem

Anmeld

3. juli 2009

Mette+Mathias

Vi rejser 14 dage til Mallorca i uge 31, - all-inclusive, - og dét synes jeg er fedt!! INGEN madlavning i 14 dage!!!!

Det var egentlig ikke meningen vi skulle rejse, fordi vi skal bygge til, - men vi syntes vi trængte til ferie, og blev enige om at det hele jo nok gik alligevel, så... og så har vi bestilt gennem et tysk rejsebureau (med afrejse fra Billund), så det gør det lidt billigere (faktisk 9.500 billigere end den samme rejse med Startour, samme hotel osv.)

Åh, jeg glæææææææææder mig!!!

Anmeld

3. juli 2009

Smølf

Vi rejser 2 uger ned til mine svigerforældres hus i sydfrankring. (altså uden svigerne)

Det bliver alletiders! Så skal vi gå på marked, ligge på stranden og købe vin på vingårdene omkring... De sidste 4 dage kommer mine forældre derned... Det bliver skønt!

KH Neta

Anmeld

3. juli 2009

LotteGabriella

c skriver:

Vi skal en uge til nykøbing mors, hvor vi har lejet et hyggeligt sommerhus med bålplads og legeplads til ungerne osv.....skønt. Min mor og bror skal også med. Glæder mig...

Næste sommer håber vi på at få råd til at tage til Thassos. Der skal min mor og bror også med. Det er længe siden vi har været i udlandet og det er jo også dyrt at komme afsted 2 voksne og 3 børn, men min mor har sagt hun gerne vil betale halvdelen og så der det jo lige pludselig lidt mere realistisk ud  Jeg har bare den bedste mor og bror.....de er helt klart på min top 10 liste over yndlingspersoner...hihi   

Her er også rigtig dejligt Det er jeg sikker på at I nok skal nyde

Anmeld

3. juli 2009

Camilla_a

Mette+Mathias skriver:

Vi rejser 14 dage til Mallorca i uge 31, - all-inclusive, - og dét synes jeg er fedt!! INGEN madlavning i 14 dage!!!!

Det var egentlig ikke meningen vi skulle rejse, fordi vi skal bygge til, - men vi syntes vi trængte til ferie, og blev enige om at det hele jo nok gik alligevel, så... og så har vi bestilt gennem et tysk rejsebureau (med afrejse fra Billund), så det gør det lidt billigere (faktisk 9.500 billigere end den samme rejse med Startour, samme hotel osv.)

Åh, jeg glæææææææææder mig!!!

Ej hvor dejligt

Hvor har du fundet det? Vi er selv ved at se efter ferie og det skal nemlig også være all inclusive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.