Ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

Alexander&Lærke

ER bare nysgerrig, men hvor skal i hen på ferie??

Vi har selv først ferie i august og september. I den første ferie hvor vi har to uger skal vi nok på camping herhjemme hvis vejret tillader det.
Den sidste uge som vi har i september skal vi med mine forældre til Mallorca og det glæder jeg mig virkelig til. Det er bare så længe side vi har været udenlands på ferie ja og Alexander har aldrig prøvede det, så det bliver super godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Svenne

Her i sommerferien skal vi to uger i sommerhus - to forskellige steder. En uge med mine forældre og en uge med min kærestes forældre. Så det er rigtig familie-hygge og samtidig billig (gratis) ferie.
Men Danmark er også det skønneste sted at holde ferie, når vejret er som det er nu. Så jeg håber, det holder.

I september skal vi en uge til Tunesien...

God sommer

Anmeld

2. juli 2009

Tina2

Ungerne har ferie fra imorgen og skal op til mine forældre fra søndag til onsdag, da vi først har ferie fra næste uge....

Vi har købt årskort til Fårup sommerland så der skal vi bestemt op nogle gange og ellers tager vi sydpå i uge 31, regner vi med... Har ikke bestilt endnu- venterliiiige lidt, så blir det jo lidt billigere;-)

Vi er ved at bygge til- og om så meget af sommeren går jo med det og derfor skal vi også sydpå så vi kan slappe HELT af:-)

Anmeld

2. juli 2009

Pige2009

Her står den på Costa del Nordfyn i uge 33. Jeg er ikke helt trg ved at flyve sydpå, da jeg til den tid er 32 uger henne, så det er nok ikke så smart.

Knus Linda 25+5

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Vi tager til Bornholm med mine forældre lørdag, så skal drengene en uge til Sverige med deres far og så tager vi nok et par uger i sommerhus udover...det er hvad det bliver til i år...gider ikke tage sydpå når det er sommer i DK, det vil jeg hellere til efteråret-smiler
Knus Eva...som ikke er så god til voldsom varme som nu..

Anmeld

2. juli 2009

Bastian

Vi var i Alanya for et par uger siden, så varmen her er ganske ganske overkommelig i forhold til. Næste uge skal vi til Sverige...

Anmeld

2. juli 2009

Pige2009

Vi tager til Bornholm med mine forældre lørdag, så skal drengene en uge til Sverige med deres far og så tager vi nok et par uger i sommerhus udover...det er hvad det bliver til i år...gider ikke tage sydpå når det er sommer i DK, det vil jeg hellere til efteråret-smiler

Bornholm er bare skønt. Jeg vil også helst holde ferie i DK, hvis bare vejret er som nu. Elsker Danmark

Knus Linda 25+5, som desværre arbejder lige nu og ikke kan nyde varmen

Anmeld

3. juli 2009

Betina88

Vi ska' ingen steder i vores ferie .. Vi har ikk' råd til sådan noget ..

Anmeld

3. juli 2009

Rillo

Vi skal ikke rigtig noget denne sommer for jeg har ingen ferie penge...

men ungerne skal en tur ned til  min mor i uge 30...hun bor i sdr jylland

Anmeld

3. juli 2009

Diana...

Eva skriver:

Der er bare så skønt på bornholm det er desværre ALT for lang tid siden jeg har været der.

Nåå men min søster og hendes veninde de kommer på ferie hos os i næste uge og der skal vi bare være hjemme og så skal vi i svømmehalden den ene dag og i baboon i herning den anden dag og ud og shoppe eller ikk så meget bare slappe af og nyde det. Claus skal bygge hus WEEEE 

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.