Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
betski skriver: Kan se, at du har svaret en anden, at det ikke foregår på jeres grund. Så forstår jeg det bedre, da det kun er dem vi har givet tilladelse til, der må jage på vores grund. Der skal jo helst ryddes lidt ud i vildtet og da der render en del rundt herude, så skal de være velkomne
Kan se, at du har svaret en anden, at det ikke foregår på jeres grund. Så forstår jeg det bedre, da det kun er dem vi har givet tilladelse til, der må jage på vores grund. Der skal jo helst ryddes lidt ud i vildtet og da der render en del rundt herude, så skal de være velkomne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er totalt dobbeltmoralsk, jeg får aldrig noget med jagt at gøre - men spiser gerne kødet. Min mand er hyggejæger og han har så sent som igår købt et stykke jord hvor der er alverdens råvildt her i nærheden af hvor vi bor. Han fik det 10.000kr billigere end hvad ejer ellers plejer at ville have bare fordi han syntes min mand var af den rette kaliber Min mand blev så rørt, en STOR drøm, der er gået i opfyldelse, at han nær havde kastet op da det blev en realitet Nu kan han invitere sin (ikke bio.far da han er død) men den far han har haft det meste af sit liv med på jagt, hans onkel og hans fætter og bror og han er så glad så glad Evig taknemmelig. Han går og siger tak hele tiden i og med at hans far hjalp ham med den ene halvdel, mine forældre i forskuds-fødselsdagsgave gav ham halvdelen af det resterende og resten har han fundet i vores budget. Det er for en 3 årig periode og han er bare helt oppe under skyerne. De sidste to aftener har han bare siddet derude og nydt naturen (han har lige erhvervet sig sit jagttegn igen, men vil faktisk hellere bare nyde synet af dyrene end tage dem med hjem )
Vi bor også langt ude på landet hvor de må skyde hele vejen rundt om vores hus, bare ikke ind i haven. De skød faktisk imorges efter en buk, eller een jæger gjorde men den slap fra ham og heldigvis har vi sovet tungt før har ikke hørt noget førend han ringede og fortalte os det - min mands chefs nabo Ja herude er verden lille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128