Hvor mange er jægere her inde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

An&Jo

betski skriver:

Det skal de da have tilladelse til? Vi er blevet spurgt om der må jages på vores mark, hvilket vi har givet tilladelse til. Der går meget vildt her hvor vi bor.

Tjaa ifølge det politi der var herude så har de fuld ret til at jage derude.. På trods af at det ligger lige op af et boligområde og de første meter af marken faktisk ligger i en byzone..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Nettemor

An&Jo skriver:

Det er heller ikke vores grund, det føles bare som vores baghave fordi vores egen have går direkte op til marken..

Nåh. Blev lige nervøs.. Men har de fået tilladelse af ejeren?

Anmeld

16. maj 2013

An&Jo

Nettemor skriver:

Nåh. Blev lige nervøs.. Men har de fået tilladelse af ejeren?

Det ved jeg faktisk ikke.. Politiet mente ihvertfald at de godt måtte.. Og ja vi har belemret politiet med det her problem flere gange for vi mener ikke det kan passe de må skyde indenfor bygrænsen og lige op af et boligområde..

De første par gange blev de sendt væk af politiet, og sidst de kom fik vi afvide at de gerne måtte være der..

Anmeld

16. maj 2013

Nettemor

An&Jo skriver:

Det ved jeg faktisk ikke.. Politiet mente ihvertfald at de godt måtte.. Og ja vi har belemret politiet med det her problem flere gange for vi mener ikke det kan passe de må skyde indenfor bygrænsen og lige op af et boligområde..

De første par gange blev de sendt væk af politiet, og sidst de kom fik vi afvide at de gerne måtte være der..

Okay

Men de skal i hvert fald have tilladelse af ejeren. Og hvis den ene af dem ikke er ejeren selv så er der også en minimumsgrænse på hvor stor området skal være for at de må jage der. .

Anmeld

16. maj 2013

Trekløver(:

sbs78 skriver:

Nu er jeg selv jægere, og derfor kunne det være lidt sjovt at hører, om der var andre her inde med den interesse?
Jeg skal selv af sted på jagt i morgen tidligt, hvor bukkejagten går ind

Jeg er ikke selv jæger, men det er min far og er ofte med i jagthytten & har også været med på jagt en masse gange

Anmeld

16. maj 2013

An&Jo

Nettemor skriver:

Okay

Men de skal i hvert fald have tilladelse af ejeren. Og hvis den ene af dem ikke er ejeren selv så er der også en minimumsgrænse på hvor stor området skal være for at de må jage der. .

Ejeren går ikke derude.. Det er undersøgt.. Aner ikke hvor stor marken er, men da der vokser energipil derude som er rimelig høje er det jo et slaraffenland for en jæger, der er både ræve, rådyr osv derude..

Anmeld

16. maj 2013

Nettemor

An&Jo skriver:

Ejeren går ikke derude.. Det er undersøgt.. Aner ikke hvor stor marken er, men da der vokser energipil derude som er rimelig høje er det jo et slaraffenland for en jæger, der er både ræve, rådyr osv derude..

Ja det kan jeg godt se Men ikke fedt at bo op af..

Anmeld

16. maj 2013

An&Jo

Nettemor skriver:

Ja det kan jeg godt se Men ikke fedt at bo op af..

Nej det er ikke fedt..

Anmeld

16. maj 2013

forår

Min kæreste er jæger, og han har taget fri idag til at komme på bukkejagt

Anmeld

16. maj 2013

betski

An&Jo skriver:

Tjaa ifølge det politi der var herude så har de fuld ret til at jage derude.. På trods af at det ligger lige op af et boligområde og de første meter af marken faktisk ligger i en byzone..

Kan se, at du har svaret en anden, at det ikke foregår på jeres grund. Så forstår jeg det bedre, da det kun er dem vi har givet tilladelse til, der må jage på vores grund. Der skal jo helst ryddes lidt ud i vildtet og da der render en del rundt herude, så skal de være velkomne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.