Hvor mange er jægere her inde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
21 svar
3 synes godt om
15. maj 2013

sbs78

Nu er jeg selv jægere, og derfor kunne det være lidt sjovt at hører, om der var andre her inde med den interesse?
Jeg skal selv af sted på jagt i morgen tidligt, hvor bukkejagten går ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Fenja09

sbs78 skriver:

Nu er jeg selv jægere, og derfor kunne det være lidt sjovt at hører, om der var andre her inde med den interesse?
Jeg skal selv af sted på jagt i morgen tidligt, hvor bukkejagten går ind

Jeg er ikke jæger, men min nabo (kvinde) er jæger og skal på bukkejagt imorgen. Hun har næsten lige fået sit jagttegn og glæder sig meget - jeg hører en del om det

Anmeld

15. maj 2013

An&Jo

Er ikke jæger, men har mange i familien der er, og tager da også gerne Imod kødet..

Det eneste jeg er træt af er at de må have lov til at gå i vores baghave og skyde åbenbart.. vi bor lige op til en mark som desværre kun har de første 50metwr indenfor byskiltet så de må åbenbart gerne jage derude.. Det betyder så at vi fra imorgen ikke kan lukke ungerne ud og lege om formiddagen da de gerne leger på marken med alle deres elkøretøjer..
Vi har haft politi på det fordi vi ikke troede de måtte så vi meldte dem faktisk sammen med et andet hold naboer, og der fik vi afvide at de godt måtte..

Anmeld

15. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg er ikke jæger, men gift med en meget ivrig af slagsen, så jeg er helt klar over, at i morgen er en MEGET vigtig dag. Manden er netop gået i seng, så han er frisk til i morgen tiiiiidlig. 

Sønnen skal til jagttegnsprøve om to uger, så næste år er der forhåbentlig to, der skal tidligt op 

Anmeld

15. maj 2013

_-Kathrine-_

Knæk og bræk!

Anmeld

16. maj 2013

Kløver

Jeg er ikke, men min svoger skal afsted i morgen tidlig når buksekanten går i gang

Anmeld

16. maj 2013

Fenja09

Maja84 skriver:

Jeg er ikke, men min svoger skal afsted i morgen tidlig når buksekanten går i gang

"når buksekanten går i gang" hehe

Anmeld

16. maj 2013

betski

An&Jo skriver:

Er ikke jæger, men har mange i familien der er, og tager da også gerne Imod kødet..

Det eneste jeg er træt af er at de må have lov til at gå i vores baghave og skyde åbenbart.. vi bor lige op til en mark som desværre kun har de første 50metwr indenfor byskiltet så de må åbenbart gerne jage derude.. Det betyder så at vi fra imorgen ikke kan lukke ungerne ud og lege om formiddagen da de gerne leger på marken med alle deres elkøretøjer..
Vi har haft politi på det fordi vi ikke troede de måtte så vi meldte dem faktisk sammen med et andet hold naboer, og der fik vi afvide at de godt måtte..

Det skal de da have tilladelse til? Vi er blevet spurgt om der må jages på vores mark, hvilket vi har givet tilladelse til. Der går meget vildt her hvor vi bor.

Anmeld

16. maj 2013

Nettemor

An&Jo skriver:

De må da ikke jage på jeres grund?!?!

Anmeld

16. maj 2013

An&Jo

Nettemor skriver:

De må da ikke jage på jeres grund?!?!

Det er heller ikke vores grund, det føles bare som vores baghave fordi vores egen have går direkte op til marken..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.