Åh jeg kunne da godt lige bruge et par

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

Lilje82

Loa skriver:

Jeg vil så bare sige at i min klasse er der kun én der er kommet lige fra handelsskolen, resten af mange års livs og arbejdserfaring... Jeg er 27 og jeg er en af de få yngre
Så det er bestemt ikke nødvendigvis en ulempe at du ikke kommer lige fra skole....

for dig...

hvis de tager 12 ind igen, tager de kun 2 over 25 hernede, men håber 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Lilje82

Loa skriver:

Jeg vil så bare sige at i min klasse er der kun én der er kommet lige fra handelsskolen, resten af mange års livs og arbejdserfaring... Jeg er 27 og jeg er en af de få yngre
Så det er bestemt ikke nødvendigvis en ulempe at du ikke kommer lige fra skole....

for dig...

Og tak 

Anmeld

15. maj 2013

Loa

Lilje82 skriver:

hvis de tager 12 ind igen, tager de kun 2 over 25 hernede, men håber 

Hold da op, det var da en øv fordeling

Ved i hvorfor de gør sådan?

Anmeld

15. maj 2013

Lilje82

Loa skriver:

Hold da op, det var da en øv fordeling

Ved i hvorfor de gør sådan?

Så vidt jeg har forstået, så er det sag økonomiske årsager  Sidste år, toog de vist kun 8 ind i alt.

Anmeld

15. maj 2013

Loa

Lilje82 skriver:

Så vidt jeg har forstået, så er det sag økonomiske årsager  Sidste år, toog de vist kun 8 ind i alt.

Skidt

Men krydser da for dig alligevel

Anmeld

15. maj 2013

Nettemor

Lilje82 skriver:

Ja jeg ville bare ønske tiderne var anderledes, de er oppe på at få 600 ansøgninger nu, så det er som at være nålen i hø stakken, synes jeg. 

Ja det er fuldstændig vildt! Og det er jo 'bare' en kontor uddannelse.

Anmeld

21. maj 2013

Lilje82

Oooooooooog tusind tak til jer, der har krydset fingre for mig, jeg søgte 2 steder, og er nu blevet kaldt til samtale det første sted  Men fyyyy sommerfuglene har allerede tage plads i maven på mig, det er bare min store drøm, jeg har kæmpet så længe for, så hvis I vil krydse fingre for mig på torsdag, så er bare dejlige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.