Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Magiske krydsede fingre Jeg ryger ud af dagpenge systemet i juli og har lige sendt en ansøgning afsted til min drømme elevplads igen igen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Held og lykke! alt krydses herfra
Lizette86 skriver: Held og lykke! alt krydses herfra
Tak
Nettemor skriver: Kender din situation alt for godt. Jeg kan nu se lyset for enden af tunnelen og håber du også kommer dertil snart Hvad er det for en stilling du har søgt?
Kender din situation alt for godt. Jeg kan nu se lyset for enden af tunnelen og håber du også kommer dertil snart Hvad er det for en stilling du har søgt?
Tak Ja, du er heldig.
Lægesekretærelev
Lilje82 skriver: Magiske krydsede fingre Jeg ryger ud af dagpenge systemet i juli og har lige sendt en ansøgning afsted til min drømme elevplads igen igen...
helle85 skriver: for at du få din elev plads.
for at du få din elev plads.
uuuh, hvor spændende - krydser alt hvad jeg kan for at du får den
Hvornår får du ca. svar?
kriknu skriver: uuuh, hvor spændende - krydser alt hvad jeg kan for at du får den Hvornår får du ca. svar?
Der er sidste ansøgningsfrist d.27. Og samtaler d. 7. 10. og 12. juni, så der imellem.
Lilje82 skriver: Tak Der er sidste ansøgningsfrist d.27. Og samtaler d. 7. 10. og 12. juni, så der imellem.
Håber virkelig du får det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128