Åh jeg kunne da godt lige bruge et par

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Lilje82 skriver:

Magiske krydsede fingre Jeg ryger ud af dagpenge systemet i juli og har lige sendt en ansøgning afsted til min drømme elevplads igen igen... 

Krydser og hepper! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Lilje82

kriknu skriver:

Håber virkelig du får det! 

Hvor er du sød Tak 

Anmeld

15. maj 2013

Lilje82

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Krydser og hepper! 

Tak

Anmeld

15. maj 2013

Nettemor

Lilje82 skriver:

Tak  Ja, du er heldig. 

Lægesekretærelev

Det var også hårdt tiltrængt Mistede mine dagpenge i januar.

Uhh dem søgte jeg også.

Anmeld

15. maj 2013

Lilje82

Nettemor skriver:

Det var også hårdt tiltrængt Mistede mine dagpenge i januar.

Uhh dem søgte jeg også.

Jeg starter på den alternative uddannelse til august, hvis ikke jeg er heldig, for ellers skal vi leve af en indtægt næste år, og det går ikke. 

Jeg har jo desværre hård konkurrence i alle de unge der søger, de kommer lige fra skolebænken, med de rigtige adgangsniveauer, hvilket desværre ofte tæller mere i den offentlige end livserfaring, min eksamen fra Handelsskolen ligger 11 år tilbage og dengang var det helt andre niveauer den lå på, og så kigger de på en retstavningskarakter, der ligger 15 år tilbage for mit vedkommendeden eksamdesign desværre dårligt, jeg fik 7 i 9. klasse med 10 i udvidet dansk i 10. Klasse, men den vil de slet ikke se 

Anmeld

15. maj 2013

Nettemor

Lilje82 skriver:

Jeg starter på den alternative uddannelse til august, hvis ikke jeg er heldig, for ellers skal vi leve af en indtægt næste år, og det går ikke. 

Jeg har jo desværre hård konkurrence i alle de unge der søger, de kommer lige fra skolebænken, med de rigtige adgangsniveauer, hvilket desværre ofte tæller mere i den offentlige end livserfaring, min eksamen fra Handelsskolen ligger 11 år tilbage og dengang var det helt andre niveauer den lå på, og så kigger de på en retstavningskarakter, der ligger 15 år tilbage for mit vedkommendeden eksamdesign desværre dårligt, jeg fik 7 i 9. klasse med 10 i udvidet dansk i 10. Klasse, men den vil de slet ikke se 

Nej det er lidt trist de tager kun efter 9. klasses Men jeg har da set eksempler på at der er flere der er kommet ind på trods af at deres handelsskole er af ældre version.. Så det kan du selvfølgelig også!!!

Hvilken uddannelse er backup?

Anmeld

15. maj 2013

Lilje82

Nettemor skriver:

Nej det er lidt trist de tager kun efter 9. klasses Men jeg har da set eksempler på at der er flere der er kommet ind på trods af at deres handelsskole er af ældre version.. Så det kan du selvfølgelig også!!!

Hvilken uddannelse er backup?

Ja jeg ville bare ønske tiderne var anderledes, de er oppe på at få 600 ansøgninger nu, så det er som at være nålen i hø stakken, synes jeg. 

Anmeld

15. maj 2013

Loa

Lilje82 skriver:

Tak  Ja, du er heldig. 

Lægesekretærelev

Er det i region hovedstaden?

Kommer du til samtale og det bliver den 10, så er det mig der skal tage imod dig

Anmeld

15. maj 2013

Loa

Lilje82 skriver:

Jeg vil så bare sige at i min klasse er der kun én der er kommet lige fra handelsskolen, resten af mange års livs og arbejdserfaring... Jeg er 27 og jeg er en af de få yngre
Så det er bestemt ikke nødvendigvis en ulempe at du ikke kommer lige fra skole....

for dig...

Anmeld

15. maj 2013

Lilje82

Loa skriver:

Er det i region hovedstaden?

Kommer du til samtale og det bliver den 10, så er det mig der skal tage imod dig

Nej det er Sygehus Sønderjylland, det kunne ellers ha været lidt sjovtottar allerede dårlig mave over det, det er bare min store drøm, jeg har kæmpet for længe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.