Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MariaE skriver: Det ser rigtigt hyggeligt ud og som om han nyder at være frontfigur for en lille dreng
Det ser rigtigt hyggeligt ud og som om han nyder at være frontfigur for en lille dreng
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Monski skriver: JA DET ER HAM!! Har faktisk vist ham et billede af gregory hines for mange år siden men han synes ikke selv de ligner hinanden. Efter jeg har set billeder af ham er det faktisk helt uhyggelig så meget de ligner hinanden
JA DET ER HAM!! Har faktisk vist ham et billede af gregory hines for mange år siden men han synes ikke selv de ligner hinanden. Efter jeg har set billeder af ham er det faktisk helt uhyggelig så meget de ligner hinanden
jeg skulle lige til at skrive at jeg synes han minder lidt om en yngre Shaka loveless
Monski skriver: gregory hines, det ham han ligner faktisk helt vildt meget!
gregory hines, det ham han ligner faktisk helt vildt meget!
FrkZier skriver: jeg skulle lige til at skrive at jeg synes han minder lidt om en yngre Shaka loveless
Monski skriver: Det synes min lillesøster også han ligner faktisk også ham den ene fra eaggerstunn ret meget :b
Det synes min lillesøster også han ligner faktisk også ham den ene fra eaggerstunn ret meget :b
hehe så jeg ikke den eneste
jeg aner ikke hvem/hvad eaggerstunn er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128