Se lige mine drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

NurhNurh hvor ser det dejligt ud!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Monski

KittyCatta skriver:

Sådan har jeg det altså også. Synes han virker bekendt  

TS: Hvor er det bare nogle fantastisk gode billeder! 

Ej hvor sjovt at så mange synes han virker bekendt

Anmeld

15. maj 2013

Monski

StineW79 skriver:

NurhNurh hvor ser det dejligt ud!! Vh stine

Ja de hygger sig bare altid så meget

Anmeld

15. maj 2013

Nettemor

Hvor er det dejligt med sådan en kæreste som glider ind og hjælper til og ikke gør forskel..

Synes han ligner lidt en amerikansk skuespiller som jeg self ikke kan huske navnet på.. Måske er det derfor mange synes han ser så bekendt ud

Anmeld

15. maj 2013

Muhmi

Monski skriver:

Jeg synes altså lige jeg vil fortælle hvor fantastisk en kæreste jeg har vi blev kæreste da Anthon var 1,5 år og jeg gjorde det helt klart fra start at jeg ikke forventede noget af ham på den front, derfor blev jeg også meget positivt overrasket over hvor hurtigt han kunne gå ind og give det som anthon havde brug for (Anthon er hos sin far 1 overnatning om ugen). Han ser bare så godt hvad det er Anthon mangler i hverdagen og giver ham en faderlig figur i hverdagen. Og så gør han bare det hele uden noglesinde at brokke sig og uden at overtage far rollen.

Hvor er jeg bare heldig!!

Dejlige billeder

Anmeld

15. maj 2013

Muffinmus

Det ser rigtigt hyggeligt ud og som om han nyder at være frontfigur for en lille dreng

Anmeld

15. maj 2013

Loa

Hvor dejligt

Han ser også super sød ud! ( han ligner en man har set i medierne, en fodboldspiller eller lign )

Anmeld

15. maj 2013

Sørens

Monski skriver:

Jeg synes altså lige jeg vil fortælle hvor fantastisk en kæreste jeg har vi blev kæreste da Anthon var 1,5 år og jeg gjorde det helt klart fra start at jeg ikke forventede noget af ham på den front, derfor blev jeg også meget positivt overrasket over hvor hurtigt han kunne gå ind og give det som anthon havde brug for (Anthon er hos sin far 1 overnatning om ugen). Han ser bare så godt hvad det er Anthon mangler i hverdagen og giver ham en faderlig figur i hverdagen. Og så gør han bare det hele uden noglesinde at brokke sig og uden at overtage far rollen.

Hvor er jeg bare heldig!!

Måske er det fordi han minder folk om Gregory Hines ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2013

Monski

Sørens skriver:

Måske er det fordi han minder folk om Gregory Hines ?

JA DET ER HAM!!
Har faktisk vist ham et billede af gregory hines for mange år siden men han synes ikke selv de ligner hinanden.
Efter jeg har set billeder af ham er det faktisk helt uhyggelig så meget de ligner hinanden

Anmeld

15. maj 2013

Monski

Nettemor skriver:

Hvor er det dejligt med sådan en kæreste som glider ind og hjælper til og ikke gør forskel..

Synes han ligner lidt en amerikansk skuespiller som jeg self ikke kan huske navnet på.. Måske er det derfor mange synes han ser så bekendt ud

gregory hines, det ham han ligner faktisk helt vildt meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.