Se lige mine drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
24 svar
22 synes godt om
14. maj 2013

Monski

Jeg synes altså lige jeg vil fortælle hvor fantastisk en kæreste jeg har vi blev kæreste da Anthon var 1,5 år og jeg gjorde det helt klart fra start at jeg ikke forventede noget af ham på den front, derfor blev jeg også meget positivt overrasket over hvor hurtigt han kunne gå ind og give det som anthon havde brug for (Anthon er hos sin far 1 overnatning om ugen). Han ser bare så godt hvad det er Anthon mangler i hverdagen og giver ham en faderlig figur i hverdagen. Og så gør han bare det hele uden noglesinde at brokke sig og uden at overtage far rollen.

Hvor er jeg bare heldig!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

K&S

Monski skriver:

Jeg synes altså lige jeg vil fortælle hvor fantastisk en kæreste jeg har vi blev kæreste da Anthon var 1,5 år og jeg gjorde det helt klart fra start at jeg ikke forventede noget af ham på den front, derfor blev jeg også meget positivt overrasket over hvor hurtigt han kunne gå ind og give det som anthon havde brug for (Anthon er hos sin far 1 overnatning om ugen). Han ser bare så godt hvad det er Anthon mangler i hverdagen og giver ham en faderlig figur i hverdagen. Og så gør han bare det hele uden noglesinde at brokke sig og uden at overtage far rollen.

Hvor er jeg bare heldig!!

Fantastisk med en skøn kæreste 

Hvor er han fra? Han ser bekendt ud 

Anmeld

14. maj 2013

MyLove E

Hvor er det skønt og de ser ud til at rigtig hygge sig:-)

Anmeld

14. maj 2013

Monski

K&S skriver:

Fantastisk med en skøn kæreste 

Hvor er han fra? Han ser bekendt ud 

Han er fra Farum hmm, ham og hans band har spillet lidt forskellige steder men ikke noget vildt, det er mit bedste bud

Anmeld

14. maj 2013

K&S

Monski skriver:

Han er fra Farum hmm, ham og hans band har spillet lidt forskellige steder men ikke noget vildt, det er mit bedste bud

Tja, så minder han mig nok bare om en anden 

Tak for svar! 

Anmeld

14. maj 2013

K&S

Monski skriver:

Og STORT tillykke med den positive test 

Anmeld

14. maj 2013

Monski

K&S skriver:

Og STORT tillykke med den positive test 

Taaaaak!! åh vi er bare så glade, men det er svært at nyde uden at være nervøs. Men vi har en god fornemmelse denne gang

Anmeld

14. maj 2013

grinny

Fantastiske billede og fantastisk at han bare har taget ham til sig  

- og jeg synes altså også jeg kender ham 

Anmeld

14. maj 2013

Monski

Ej hvor sjovt det er faktisk sjællendt at vi kan tage eksempelvis til København uden at møde nogle han kender, jeg har aldrig mødt nogle der kender så mange som David gør, eller det vil sige at han for det meste slet ikke kan huske dem og ikke aner hvem de er 

Anmeld

14. maj 2013

KittyCatta

grinny skriver:

Sådan har jeg det altså også. Synes han virker bekendt  

TS: Hvor er det bare nogle fantastisk gode billeder! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.