Nej, jeg har haft en udvikling, hvor jeg har forstået mange ting. Men jeg svarer bare dit spørgsmål, om man bliver noglesinde helt tilfreds og jeg har sagt min mening og mit erfaring. Men jeg kunne hellere ikke lade det være med at smile, da du skrev indlægget om, at du SKULLE altså tabe dig 4kg så hurtigt som muligt... Der er måske et eller andet sted, hvor du ikke er helt utilfreds. Det ved jeg ikke, jeg kender dig ikke og vi skulle måske sidde over en kop kaffee og høre lidt nærmere, hvad tingene betyder. Men ja, det er min holding. Jeg ville også tabe mig lidt men jeg er realistisk og ved, at jeg ikke gør nok ved det. Og hvis jeg gjord det så ville jeg akceptere, at mit krop er sådan. Jeg synes, at jeg ser for meget og for mange til min hver dag, hvor man fokusere for meget med kroppen og glemmer mange ting. Men vi skal også lære tingene selv i livet og forskellige mennesker skal arbejde på forskellige områder.
Nu synes jeg, at jeg snakker uden mening... Nogle gange, når jeg har så meget at sige om en ting bliver der min tekst lidt "tynd"....
Anmeld