hej eva,
min personlige vurdering ud fra mit eget liv, kommer her.. jeg har ofte faaet at vide , 'du er saa kon, maja' , eller 'du maa da have maend rendende efter dig' gennem min barndom og liv. men jeg har ALTID vaeret utilfreds og ville hellere ligne nogle af mine gude smukke veninder og var ofte jaloux. meget jaloux endda, saerligt paa deres storre og flottere bryster og hvis fyre kikkede efter dem!!!
Men paa et tidspunkt, da jeg var lykkeligst og gladest, saa var jeg ogsaa glad for alt hvad jeg var og saa ud som, selv mine smaa bryster og jeg udstraalede det ogsaa automatisk saa jeg saa bedre ud. Saa det taenker jeg altid tilbage paa naar jeg er utilfreds. Jeg taenker ogsaa paa de gange hvor jeg har vaeret rigtig syg og haft mange smerter, og taenkte ' gud, hvor er det bare vigtigere at vaere rask og hvad er der godt ved at vaere gude smuk hvis man ikke ogsaa er rask og ikke har smerter?'.
desuden kan man ikke leve paa sin skonhed. hvilket da maa vaere et utroligt tomt liv og paa et tidspunkt bliver man jo gammel og mister den. saa er det ikke bedre at blive ven med sig selv istedet for at modarbejde sig selv.
desuden kan et par nye bryster, en mindre naese ect ect ikke aendre radikalt ens liv. saa jeg tror paa man kan blive tilfreds men man skal hele tiden arbejde paa sagen.
Anmeld