At sælge DVD film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

modesty

Kæresten og jeg har besluttet at sælge en stor del af vores DVD samling. Det er en masse blandede genrer og der er lige over 150 film.

Kunne i finde på at købe dvd film og i så fald, hvad ville i så betale? Skal vi mon sælge dem samlet eller hver for sig med mulighed for mængderabat?

Jeg vil klart gå ned i en butik med hele bunken og sælge dem dér. Det kan komme til at tage rigtig meget tid og energi at sælge på dba og mange af dem vil sikkert ikke blive solgt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Lunae

Team Putte skriver:

Øv kæresten sagde max 150 vil du sælge for det? Ellers er jeg ik interesseret..

Kæresten herhjemme siger at 50 kr pr sæson er i orden, men han siger at i selv skal betale Porto så

Anmeld

15. maj 2013

Lykke:)

Lunae skriver:

Kæresten og jeg har besluttet at sælge en stor del af vores DVD samling. Det er en masse blandede genrer og der er lige over 150 film.

Kunne i finde på at købe dvd film og i så fald, hvad ville i så betale? Skal vi mon sælge dem samlet eller hver for sig med mulighed for mængderabat?

Jeg arbejder i blockbuster, og man kan faktisk gå ned i sin lokale blockbuster og sælge filmene til dem, da de jo også sælger brugte film. Man får ikke særlig meget for gamle film, men for nye film får man okay penge for dem Kan ikke præcis sige priserne, da det afhænger af alder på filmen. Man kan både få dem udbetalt og sat ind på sin blockbusterkonto (dette giver dog mest)

Anmeld

15. maj 2013

Team Putte

Lunae skriver:

Kæresten herhjemme siger at 50 kr pr sæson er i orden, men han siger at i selv skal betale Porto så

Det duer ik sig til hvis i ændre mening

Anmeld

15. maj 2013

Lunae

Lykke:) skriver:

Jeg arbejder i blockbuster, og man kan faktisk gå ned i sin lokale blockbuster og sælge filmene til dem, da de jo også sælger brugte film. Man får ikke særlig meget for gamle film, men for nye film får man okay penge for dem Kan ikke præcis sige priserne, da det afhænger af alder på filmen. Man kan både få dem udbetalt og sat ind på sin blockbusterkonto (dette giver dog mest)

Tak for tippet! Det kan da være at man skulle overveje det

Anmeld

15. maj 2013

Lunae skriver:

Tak for tippet! Det kan da være at man skulle overveje det

Vi har i hvert fald rigtig mange kunder, der kommer ned og sælger deres gamle film, og køber et par nye

Anmeld

15. maj 2013

Lunae

Lykke:) skriver:

Vi har i hvert fald rigtig mange kunder, der kommer ned og sælger deres gamle film, og køber et par nye

Ved du hvad mindsteprisen for en film er?

Anmeld

15. maj 2013

Lunae skriver:

Ved du hvad mindsteprisen for en film er?

Hvis den er rigtig gammel er det vidst 7 kr. måske også 4 kr. Men SÅ skal den være gammel :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.